מערכת COL | יום ד' אב ה׳תשע״א 04.08.2011

שליח, לא מה שחשבתם ● אחד משלנו

במדור 'אחד משלנו' של COL מתארח השבוע ארז לונברג, מנהל חברת המשלוחים 'שבעת הימים' ● "אנו מלווים יציאה לשליחות של שלוחים בכל העולם ומשנעים את תכולת ביתם בעיקר מארה"ב ומהארץ לכל יעד חדש אותו השליח מבקש", מספר לונברג. "שלחנו בעבר כבר תכולות בית של שליחים למרוקו, למגוון מדינות בחבר העמים, גרמניה, רוסיה, אוסטרליה, ארגנטינה, צ'ילה, הונגריה, קוריאה, הודו, נפאל, תאילנד, אנגליה ועוד מדינות רבות ברחבי העולם" ● ואיך הכל התחיל?  לסיפור המלא
שליח, לא מה שחשבתם ● אחד משלנו
ר' ארז בעבודתו
מאת שלומית, COL

שם:
ארז לונברג

שם העסק: מיזם 'שבעת הימים' מקבוצת אחים ביבאס.

מועד הקמה: תשס"ד

תיאור העסק: שילוח בין לאומי שומר שבת. אנו מטפלים במשלוח סחורות וחפצים אישיים בים ובאוויר מכל מקום בעולם לכל יעד בעולם. כולל טיפול במכס, ביטוח, הובלה יבשתית, משלוחים מדלת לדלת וכו'. אנו מלווים יציאה לשליחות של שלוחים בכל העולם ומשנעים את תכולת ביתם בעיקר מארה"ב ומהארץ לכל יעד חדש אותו השליח מבקש. שלחנו בעבר כבר תכולות בית של שליחים למרוקו, למגוון מדינות בחבר העמים, גרמניה, רוסיה, אוסטרליה, ארגנטינה, צ'ילה, הונגריה, קוריאה, הודו, נפאל, תאילנד, אנגליה ועוד מדינות רבות ברחבי העולם.

חשוב להדגיש: הטיפול שלנו נעשה ללא חשש חילול שבת ע"פ הוראות הרבי ובהנחיית רבני אנ"ש.

קהל יעד: יבואנים, יצואנים, שלוחים ובכלל כל המעוניין לשלוח משלוחים פרטיים ומסחריים.

חזון: להגדיל את המודעות לשמירת שבת במשלוחים (עניינים חמורים מאד שאנשים לא מעלים על דעתם מפאת חוסר מודעות או אי הקפדה).

הרקע לרעיון העסקי: קיבלתי עשרות אגרות קודש בעניין שמירת שבת באוניות. בתחילה לא הבנתי איך עסקי האוניות והשינוע בים קשור אליי, אך לאחר התייעצות עם כמה מזקני אנ"ש הבנתי שהרבי מכוון אותי לפעול בעניין האוניות והשבת. אט-אט נכנסתי לעובי הקורה והתחלתי לומד את העניין מקרוב וגיליתי שיש חילול שבת גדול בנמלי ישראל ובאוניות בבעלות ישראלית ולמרבה הצער אף אחד לא שם ליבו לכך.

בעצם, הרבה מהמוצרים שאנו משתמשים בהם ביום-יום כמו קקאו או קורנפלקס ועוד רבבות דוגמאות - יובאו לארץ ע"י אוניות ישראליות שעליהם עבדו צוותים יהודיים שחיללו שבת בכדי להביא את אותם מוצרים לארץ. לדוגמא, נמל חיפה הפועל בשבת ובו אוניות נפרקות ונטענות כמעט כל שבת ואנו הצרכנים "נהנים" בעקיפין מחילול שבת זה.

הרעיון שלנו בעצם היה להקים חברה שתפעל ללא חילול שבת ע"י חברות זרות ולשווק את השירות למגזר שומר השבת.

הקשיים שבדרך: התחלתי מכלום, היה לי קשה מאוד לשכנע אנשים שיש בעיה עם השבת וגם לאחר ששוכנעו היה קשה לי להציע להם לתת לי את העבודה משום שבתחילה לא היה לי ניסיון בתחום השילוח. עד כדי כך שהתפללתי שהעול הזה ירד ממני, מה גם שכבר נוצר מצב כלכלי קשה בבית. בצורה פלאית ממש, המשכתי לקבל אגרות בעניין חילול שבת באוניות והבנתי שאין ברירה אלא להמשיך.

לאחר כמעט שנתיים עם שני לקוחות קטנים הגיע השינוי, ייתכן שהוא בא בעקבות התפילות והבקשות שלי בכל אופן, התווספו עוד ועוד לקוחות ובנוסף ההשגחה העליונה הפגישה אותי עם יוסי ביבאס שהינו בעלים של חברת שילוח מצליחה מהוותיקות והמובילות בשוק. יוסי ביבאס בדיוק בתקופה ההיא היה בתהליך נפלא של חזרה למקורות והתקרב מאוד לחב"ד ולרבי וראה בעבודתי מעבר להזדמנות עסקית גם מצווה גדולה וחשובה.

יוסי החליט להשקיע בזה ולתת לי את הגב הכלכלי בניסיון ומקצועיות, צוות עובדים מיומן ומאות סוכנים בכל העולם בכדי להפוך את הרעיון הזה לעסק עם עתיד. מאז, ב"ה, הצטרפו אלינו קרוב למאה לקוחות ונושא השבת עלה לסדר היום והחל חודר לתודעה של שומרי השבת בתחום.

טלפון להזמנות: 0524424268.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.