מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשע״א 03.08.2011

לקראת שנת העשור: ערב הצדעה והוקרה לארגון אח"ת

לקראת שנת העשור הוזמנו רכזות סניפי ארגון נשי ובנות אח"ת לערב הצדעה והוקרה בסימן "ופרצ"ת". ההשתתפות המלאה הוכיחה מעבר למילים את ההשפעה והכוח שמביאים את הרכזות זו הפעם השלישית לערב מושקע, מפואר, עשיר ומלא בתוכן שכולו עבורן ובשבילן ● הערב הושתת על תכנית מרתקת ומושקעת במיוחד הניכרת הן בגשמיות והן בתוכן הרוחני לסיפור המלא
לקראת שנת העשור: ערב הצדעה והוקרה לארגון אח

ארגון נשי ובנות אח"ת הינו ארגון המביא לידי מעשה את תקנת הרבי הרייצ באמירת תהילים בציבור ובהשכמה בשבתות מברכים. הארגון הגדל ומתפתח ללא הרף מונה לעת עתה כ37! סניפים כן ירבו הפזורים בכל רחבי הארץ מצפון לדרום כשהסניף הטרי נפתח ב... אודסה באוקראינה! הארגון נותן מענה לכל הגילאים מקבוצות גן ועד קבוצות נשים כשבחלק מן הסניפים יש אפילו סידור שמרטפיות במקום.

לקראת שנת העשור הוזמנו רכזות הסניפים לערב הצדעה והוקרה בסימן "ופרצ"ת". ההשתתפות המלאה הוכיחה מעבר למילים את ההשפעה והכוח שמביאים את הרכזות זו הפעם השלישית לערב מושקע, מפואר, עשיר ומלא בתוכן שכולו עבורן ובשבילן.
הערב הושתת על תכנית מרתקת ומושקעת במיוחד הניכרת הן בגשמיות והן בתוכן הרוחני. את הערב הנחתה בחן ובטוב טעם הגב מירי לוין רכזת סניף מתן. ארוחה חלבית מרשימה ויוקרתית הוגשה לשולחנות והיוותה 'לגימה שמקרבת'.

לכל מלוא העיניים הצבע ששלט בכל הוא הסגול. ההשראה האלגנטית הזאת, מסתבר, הייתה מכוונת. כי מעתה יש לנו צבע! צבע ייצוגי, ממותג וייחודי, סגול. כך יאה ליחידת סגולה שכזו!

הערב נרשם בסימן 'ופרצת' כשמוטיב זה מוביל כל העת. הרב דני נפתלין פתח את הערב בדבר תורה מרתק לפסוק "ויפרוץ האיש במאוד מאוד" שכולו אומר "ופרצת", לצאת מהמיצרים ולפרוץ החוצה בגדול כאותו מעיין הפורץ את הסכר ומימיו ניתזים וכפי שאמר המשיח לבעש"ט "כשיפוצו מעיינותיך חוצה" – מעיין בדווקא. דבריו המתובלים באמרות וסיפורים חסידיים הותירו רושם כי אכן זה אפשרי!

לכל רכזת כמובן קהל היעד עימו היא מתמודדת אך לעיתים כשהשיגרה נוגסת בהתפתחות, נדרש כוח על כדי לפעול בעליה, לפרוץ החוצה. בעניין זה צפינו במצגת נפלאה אותה ערכה מלכה לאה פריד. וכדי להביא את הלקח לפועל ממש, שמענו דברים מרתקים מפי הגב יעל פיסם תחי שריתקה אותנו באבחונים על פי חכמת הפרצוף, בניתוח מעמיק נתנה לרכזות את הכלים להתמודד ולפרוץ כל אחת בדרכה ובנתוניה שלה! פריצת דרך אישית!

וכעת, הגיע הזמן להכיר קצת יותר אחת את השנייה, להחכים ולהפרות זו את זו. לשם כך נערך רב שיח רכזות מפעיל ומעניין. כל רכזת בהגיע תורה חילקה טיפים מניסיונה האישי ציינה כיצד התגברה ומתגברת על קשיים וחלקה עימנו מחוויותיה. ראשונת הדוברות הייתה רכזת סניף אודסה שבאוקראינה, כן, כן, גם לשם כבר הגענו... מדהים היה להיווכח כמה כוחות מקבלת רכזת בבואה להתמודד עם המשימה שלקחה על כתפיה, וכמה סיעתא דשמיא לצידה בבואה לקיים את רצון הרבי!

כך, כשכולנו ציפיה לערב הרכזות הבא, שבנו הביתה מצויידות בכוחות מחודשים, הערב שהיה מחושב ומרתק מרגע הפתיחה ועד סופו הפיח בכולנו חשק אמיתי לפרוץ קדימה ולצאת מכל המיצרים.

תודתנו נתונה לכל העוסקים במלאכת הקודש סביב השנה ובמיוחד לקראת ערב זה: לגב מוסיה מנדלזון – יו"ר הארגון ורכזת סניף בני ברק. לגב שיפי נפתלין – מנכ"ל הארגון בלב ובנשמה. ולחברות ההנהלה הגב' דבורה לויטין, הגב' לאה וייספיש, מלכה לאה פריד וכמובן לרכזות הנפלאות העוסקות בצרכי ציבור באמונה. הקב"ה ישלם שכרן.

תודה מיוחדת לרב שמואל אנגלסמן מנהל "היכל מנחם" על הכנסת האורחים

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.