מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשע״א 03.08.2011

שליש כנסת הצדיעה למיזם של הרב וולפא ● סיקור מלא, גלריה

ערב פגרת הקיץ, דווקא אלבום "ההתנחלויות הסיפור האמיתי" איחד את הכנסת. במעמד יו"ר הכנסת רובי ריבלין ועשרות שרים, ח"כים וראשי מועצות, הושק בכנסת אלבום היסטורי: "ההתנחלויות – הסיפור האמיתי", בהוצאת מוזיאון גוש-קטיף בירושלים ● מאילן גילאון ועד משה גפני - כולם הגיעו לאירוע שהפך גם לאירוע הצדעה למוזיאון גוש-קטיף שיזם הרב שלום-דב וולפא לסיקור מלא, גלריית ענק
שליש כנסת הצדיעה למיזם של הרב וולפא ● סיקור מלא, גלריה
ערב פגרת הקיץ, דווקא אלבום "ההתנחלויות הסיפור האמיתי" איחד את הכנסת. במעמד יו"ר הכנסת רובי ריבלין ועשרות שרים וח"כים מכל חלקי הבית, ראשי המועצות ביהודה ושומרון, בנימין והגולן, הושק בכנסת אלבום היסטורי יוקרתי מרהיב עין ומרתק: "ההתנחלויות – הסיפור האמיתי", בהוצאת מוזיאון גוש-קטיף בירושלים.

יו"ר הכנסת ריבלין אמר בהשקת האלבום החדש: "מאז ומתמיד היינו תנועה מתנחלת, כבר מחניתה. אם נעצור את הדרך הזו אנא נגיע וכיצד נצדיק את האמונה שציון כולה שלנו? עד היום אנו מצליחים להחזיק בעמדה זו בזכות המתנחלים ההולכים לפני המחנה. אלבום ההתנחלויות הוא העדות לכך".

ריבלין אמר כי מוזיאון גוש-קטיף תרם רבות למפעל ההתיישבות באלבום המפואר שהוציא. בהמשך נאמו ודיברו על התרומה האדירה של האלבום, השרים דניאל הרשקוביץ שאמר שצריך להפסיק להתנצל על כך שאנו מיישבים את הארץ, שר המשפטים יעקב נאמן שאמר כי ההתיישבות היא הערובה לקיומנו, השר מיכאל איתן שאמר כי האלבום היא הצדעה למתנחלים ולתנועת ההתיישבות כולה.

יו"ר האיחוד הלאומי יעקב כץ, ציין כי נשוב עוד גם לגוש קטיף וכי באלבום ההתנחלויות אפשר לראות כיצד 700 אלף יהודים מתגוררים ביו"ש ועוטף ירושלים והאלבום מהווה הצדעה למפעל ההיסטורי.

ח"כ עתניאל שנלר מקדימה אמר כי ההתנחלויות חוצות גבולות של ימין ושמאל ואין ספק כי האלבום מוכיח עד כמה נחוצה ההתיישבות.

ח"כ ניסים זאב אמר כי כולם למדו את הלקח מגוש קטיף וההתנחלויות הם הערובה להצלת העם היהודי כולו ואין לדבר יותר על פינוי.

ח"כ ד"ר מיכאל בן-ארי שיבח את מוזיאון גוש קטיף שהביא למהפכה תודעתית היסטורית בארץ ובעולם.

יו"ר מועצת יש"ע דני דיין וראשי המועצות אלקנה ודרום הר חברון דיברו על יום היסטורי וגדול בהשקת האלבום המיוחד.

ח"כ מירי רגב מהליכוד, סופר ההתיישבות חגי הוברמן, ח"כ ציפי חוטובלי, יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני מיהדות התורה, יו"ר סיעת ש"ס ח"כ אברהם מיכאלי, דיברו גם הם.

כמו"כ דיברו ראשי השדולה ח"כ זאב אלקין וח"כ אריה אלדד שאמר כי האלבום ההתנחלויות הוא הניצחון של היום השביעי לאחר מלחמת ששת הימים.

ח"כ שמאלוב ברקוביץ מקדימה אמרה כי את אלבום ההתנחלויות צריך להפיץ בכל בית בישראל כדי שכולם ידעו את האמת מול התקשורת שמעלימה את הנתונים האמיתיים ואמרה כי שינתה את דעותיה לאור מה שחוותה במוזיאון גוש קטיף בירושלים "אין לתאר את המהפך של האלבום החדש", אמרה שמאלוב בהתרגשות.

באירוע המיוחד השתתפו אישי ציבור נכבדים מכל גווני הקשת ביניהם השופט העליון בדימוס צבי טל, וח"כים מכל סיעות הבית. את האלבום ההיסטורי ערך העיתונאי וסופר ההתיישבות ביש"ע חגי הוברמן, אשר ציין כי מפעל ההתנחלויות הוא הצלחה חסרת תקדים והוא מקווה להשיק אלבום חדש כאשר יהיו מיליון מתיישבים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.