מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשע״א 03.08.2011

ירושלים: נפתחו ימי העיון של מכללת "אור חיה"

אמש (שלישי) בירושלים התכנסו מאות נשים מרחבי הארץ לשלושה ימי עיון בנושא רכות ועוצמה באישה ● את שלושת ימי העיון מארגנת "אור חיה" שהוא מרכז תורני בירושלים לנשים ולצעירות המכיל בתוכו תוכניות לימוד והעשרה כולל קורסים בנושאי יהדות וחסידות  לדיווח ולתמונות
ירושלים: נפתחו ימי העיון של מכללת
תארו לכם תמונה אחת: שעת בוקר, 600 נשים מכל הזרמים ביהדות ומכל הסוגים מתכנסות כולם באולם אחד ויושבות ולומדות ביחד עד חמש אחר הצהריים. ועכשיו תארו לכם שלושה ימים כאלו רצוף ורק מספר הנשים עולה ועולה.

אמש (ג') בירושלים התכנסו מאות נשים מרחבי הארץ לשלושה ימי עיון בנושא רכות ועוצמה באישה. היה מרגש לראות שמספר כה רב של נשים שבחר שהנופש השנתי שלו יהיה נופש רוחני ומלא תוכן.

את שלושת ימי העיון מארגנת "אור חיה" שהוא מרכז תורני בירושלים לנשים ולצעירות המכיל בתוכו תוכניות לימוד והעשרה כולל קורסים בנושאי יהדות וחסידות.

אור חיה מדי שנה מארגן ימי עיון אשר מתמקדים בכל שנה בנושא אחר, כאשר הייחוד של השנה הזו שכל ההרצאות מועברות על ידי מרצות מוערכות בעולם שהובאו במיוחד לימי העיון לדבר על רכות ועוצמה המושלבים בו זמנית באישה וכיצד משתקף באישיותה, בחייה החברתיים וכמובן בראי של חיי המשפחה והזוגיות.

את יום העיון פתחה גב' שרה זילברשטרום על מאפייני הרכות באישה ואיך זו העוצמה האמיתית. את ההרצאה הנחתה בליווי מצגת .

בהמשך הייתה גב' שמעונה צוקרניק מרצה מפורסמת מניו יורק שהיא המרצה האורחת של כל ימי העיון, והרצאת הפתיחה בנושא: לאהוב כבתחילה, שדיברה על התייחסות לבן הזוג.

בהמשך התוכנית הייתה גב' רחל סינוואני שדיברה על השתלשלות הפמיניזם בחברה הישראלית והשפעתה על דמות האישה וכן איך נוצר מתח בחיי המשפחה והזוגיות עקב התפתחות תפקידה של האישה במאה האחרונה ובמיוחד בתקופתנו אנו ואיך זה מתבטא גם בחיי החברה הדתית והחרדית.

במהלך יום העיון הנשים נהנו מסעודת מפוארת שהתקיימה באולם הסמוך, ואת סוף יום העיון הראשון סיכמה גב' יפה קדוש על תכונות האישה החסידית.

את כל ההרצאות ניתן להשיג באיכות שמע ובוידאו בטל': 1700-70-72-82

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.