מערכת COL | יום א' אב ה׳תשע״א 01.08.2011

פקיסטן מזהירה את משפחת הולצברג

התביעה של משפחת הולצברג מניו יורק נגד סוכנות המודיעין של פקיסטן יכולה להיות אסון גדול, ויכולה לערער את מטרות האמריקאיים באחד האזורים הרגישים ביותר בעולם, כך הזהיר קווין וולש, עו"ד מניו יורק המייצג את סוכנות המודיעין של פקיסטן  לדיווח
פקיסטן מזהירה את משפחת הולצברג
בני משפחת הולצברג בפתח ביתם בדרכם לישראל בעת התקפת הטרור על בית חב"ד מומביי

כתב COL

התביעה של משפחת הולצברג מניו יורק נגד סוכנות המודיעין של פקיסטן יכולה להיות אסון גדול, ויכולה לערער את מטרות האמריקאיים באחד האזורים הרגישים ביותר בעולם, כך הזהיר קווין וולש, עו"ד מניו יורק המייצג את סוכנות המודיעין של פקיסטן.

קווין וולש, קרא לשופט למחוק את התביעה, שהוגשה בשנה שעברה על ידי בני משפחת הולצברג מניו יורק, שבנם וכלתם, נרצחו במתקפת הטרור על בית חב"ד לפני כשנתיים וחצי.

"להשלכות של חקירה שיפוטית, יש פוטנציאל מסוכן מאוד, טען עו"ד וולש במכתב שהגיש לבית המשפט. "חדירה של פעולות אלה לתוך הפוליטיקה של פקיסטן, תשמש להסתה של קבוצות וקיצוניות", הזהיר עורך הדין.

עוד טען וולש, כי הציבור הרחב בפקיסטן יראו את התביעה כחדירה רשמית של וושינגטון לתוך הפוליטיקה הפנימית שלה, וכהפרה של הריבונות הפקיסטנית.

"תפיסה זו עלולה לערער את המאמצים של ארה"ב לטפח את מערכת היחסים שלה עם פקיסטן, כחלק המטרה של ארה"ב להילחם אל קעידה באפגניסטן השכנה ברחבי האזור. "ברית עם פקיסטן הוא עניין רגיש ביותר, והקשר חשוב מאוד עבור ארצות הברית", אמר וולש.
 
הוא ביקש מהשופט הפדרלי בברוקלין למחוק את התביעה, תוך שימת דגש כי כל ויכוח עם פקיסטן צריך להיות מטופל על ידי המוסדות הפוליטיים באמריקה, ולא בתי המשפט בארה"ב, אשר אין להם סמכות שיפוטית על גופים ממשלתיים בפקיסטן.
  
השופט טרם הביעה את עמדתו בנושא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.