מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשע״א 31.07.2011

הטיולים לישראל שמשנים את חייהים של מאות סטודנטים ● גלריה

עשרות סטודנטים ניצלו את חופשת הקיץ שלהם בכדי לבקר בארץ ישראל במסגרת מיזם 'ישראל לינקס' של הארגון 'חב"ד בקמפוס' שחתם בימים אלו את הטיולהשני שלו לקיץ האחרון. אל הקבוצה התלוו המרצה החב"די, הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון והרב יוסף ורעייתו דבורה ווילהלם מבית חב"ד באפר איסט סייד מנהטן, שהפכו את המסע לחוויתי ומרתק מלא בכיף ומשמעות עוד תמונות
הטיולים לישראל שמשנים את חייהים של מאות סטודנטים ● גלריה
צילום: מאיר אלפסי
עשרות סטודנטים ניצלו את חופשת הקיץ שלהם בכדי לבקר בארץ ישראל במסגרת מיזם 'ישראל לינקס' של הארגון 'חב"ד בקמפוס' שחתם בימים אלו את הטיול השני שלו לקיץ האחרון. אל הקבוצה התלוו המרצה החבד"י, הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון והרב נ מבית חב"ד באפר איסט סייד מנהטן, שהפכו את המסע לחוויתי ומרתק מלא בכיף ומשמעות.

"מסע זה הוא לא רק לתור את הארץ", אומר הרב יוסי גורדון, סגן נשיא הקרן הבינלאומית של 'חב"ד בקמפוס'. "הרעיון של 'ישראל לינקס' הוא לתת מבט שונה על היהדות והארץ עם רלוונטיות לחייםהמודרנים".

אחד מהסטודנטים שיתף את רגשותיו עם הרב יוסי וויטקס, שייחד עם אישתו חיה מנהלים הם את 'ישראל לינקס'. "ההליכה בשבילים של עיר האבות, בהם צעדו אבותינו מחבר אותי אל השורשים שלנו, קשה לתאר את ההרגשה כשאת המסתובב במקומות הקדושים הללו. ואכן במסגרת המסע של 'ישראל לינקס' המשתתפים ביקרולא רק בערים המסורתיות כגון ירושלים, צפת וטבריה, אלא גם בעיר חברון זאת בתיאום עםכוחות הביטחון, מקום חיוני בהיסטוריה היהודית ממנו מרבית הארגונים מתעלמים מסיורים במקום.

ההשפעה של 'ישראל לינקס' על משתתפי המיזם מרשימה ובמקרים רבים אף מהירה. רבים מהמשתתפים קיבלו על עצמם שמירת שבת ומצוות אחרות. מעל 25 אחוזים מבוגרי התוכנית מתכננים לפתח את החינוך היהודי שלהם על בסיס מלא או חלקי עםשובם לאוניברסיטה והכי חשוב זו העובדה שכולם ללא יוצא מהכלל מתכוונים להתחתן עםיהודים בלבד.

זו העונה החמישית של 'ישראל לינקס' של 'חב"ד בקמפוס'. "זה לא רק התוצאות לטווח קצר שמרגש אותנו", אומר וויטקס, "זהההשפעה לטווח ארוך שמניע אותנו להמשיך".

"יש לנו זוג נשוי שבימים אלו חוגג את יום הנישואין הראשון שלהם, זאת לאחר שבשנת 2009 הם נפגשו ב'ישראל לינקס'. מתוך 350 בוגרי התוכנית, עשרות חיים כיום בישראל".

זו חשיבות רבה מאוד שרבים מבוגרי התוכנית חוזרים הביתה והופכים לאנשי מפתח בעמדות מנהיגות קהילתיות וחינוכיות. הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון שהצטרף למסע האחרון וחזר מולהב: "אם היית שואל אותי מה יכול להפוך את הגאות שלההתבוללות היום, אני ידרג את הטיולים הללו כאחד משלושת הדברים בראש הרשימה.

תוך שלושה שבועות, אפשר לשנות את חייהים של סטודנטים יהודים רבים. כל הכבוד חב"ד בקמפוס".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.