מערכת COL | יום כ"ח תמוז ה׳תשע״א 30.07.2011

מיזם עולמי: שלוחי חב"ד יסיימו את הש"ס לזכרו של לייבי קלצקי

שלוחי חב"ד מרחבי העולם השיקו ביום חמישי האחרון מיזם עולמי לחלוקת הש"ס עד סיום ימי 'השלושים' של הילד לייבי קלצקי ז"ל שנרצח לפני כשבועיים  לסיפור המלא
מיזם עולמי: שלוחי חב
לייבי ז"ל

שלוחי חב"ד מרחבי העולם השיקו ביום חמישי האחרון מיזם עולמי לחלוקת הש"ס עד סיום ימי 'השלושים' של הילד לייבי קלצקי ז"ל שנרצח לפני כשבועיים.

הרעיון עלה לראשונה על-ידי הרב אשר דערן, שליח חב"ד בקייפ טאון, דרום אפריקה, ששיתף את מחשבותיו יחד עם חבריו השלוחים בפורום השליחות העולמי – 'שלוחים אקצ'נג''.

"בזמן בו זהו דבר נפוץ לסיים את סדר המשניות לזכרו של נפטר כזה או אחר, הרי שלימוד הש"ס כולו אינו דבר שנעשה לזכרו של כל נפטר", מסביר הרב דערן. "העובדה שמקרה הרצח המזעזע של לייבי ז"ל איחד את הקהילה היהודית בכל רחבי העולם גרם לנו לחשוב על משהו גדול ומיוחד יותר עבור לייבי ששבה את ליבם של כל יהודי העולם ובכלל".

ממחשבה למעשה, פותח הרעיון ע"י צוות הפורום של 'שלוחים אקצ'נג', זאת בתמיכתו ועזרתו של הרב משה קוטלרסקי, סיו"ר 'המרכז לענייני חינוך', כאשר אתר חדש עלה לאוויר דרכו יוכל כל אחד להשתתף בלימוד זאת ע"י בחירת דף, חלק, או מסכת שלימה של התלמוד.

האתר זמין 24 שעות ביממה, כאשר כל אחד ללא הרשמה יוכל להיכנס לדף, לבחור את חומר הלימוד עם לחיצה על הכפתור הממוקם לצד הדפים הרצויים, כאשר לאחר מכן יש לגולל לתחתית הדף ושם ללחוץ על הכפתור "Select Dafim". לאחר הלחיצה ייפתח ריבוע קטן בראש הדף בו יש לכתוב את השם הפרטי, מיקום וכתובת אימיל למקרה ותרצו תזכורת.

"נתנו אפשרות לבחירת לימוד דף אחד בלבד, בכדי שכל אחד יוכל להיות חלק במיזם", אומר הרב שמחה באקמן, רכז המיזם ומנהל בית חב"ד בגלנדייל, קליפורניה. "הרעיון של התוכנית הוא לאחד את כל הקהילות היהודיות בעולם לזכרו של לייבי קלצקי ז"ל".

המארגנים מצפים שכבר בימים הקרובים יושלם המחזור הראשון של לימוד התלמוד כולו, או לפחות עד סיום ימי השלושים בי' אב.

להשתתפות במיזם - לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.