מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשע״א 27.07.2011

"בני חזר מקעמפ ילדי השלוחים של צעירי-חב"ד שונה לגמרי"

"בשנה שעברה בני יצא בפעם הראשונה להשתתף בקעמפ ילדי השלוחים של צעירי-חב"ד, הוא חזר אחרת לגמרי", כותב ל- אחד משלוחי חב"ד בצפון הארץ ● "הצוות המסור והחסידי בשילוב התכנים החסידיים יוצר את ההרכב המושלם עבור כל בן של שליח שמתמודד עם הקשיים" ● הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צאגו"ח ואגו"ח אומר כי "הקעמפ הוא רק חוליה אחת בשרשרת ארוכה של אירועים שאנו עושים עבור אותם ילדים ממש לאורך כל השנה כולה" לסיפור המלא
יו"ר צאגו"ח ואגו"ח, הרב יוסף יצחק אהרונוב יחד עם חלק מצוות ההדרכה בקעמפ צעירי השלוחים
"בשנה שעברה בני יצא בפעם הראשונה להשתתף בקעמפ ילדי השלוחים של צעירי-חב"ד, הוא חזר אחרת לגמרי", כותב ל- אחד משלוחי חב"ד בצפון הארץ.

עם חזרתו מהקעמפ הוא החל לדבר על הצורך למלא את רצונו של הרבי, ועל כך שבשליחות יש קשיים, אבל זה המטרה להתגבר ולהמשיך הלאה ולעשות את רצון המשלח".

הצוות המסור והחסידי בשילוב התכנים החסידיים שמחדירים בילדים יוצר את ההרכב המושלם בשביל כל בן של שליח שיתמודד עם הקשיים כמו שצריך ויחיה ויפעל בהתאם לרצונו הק' של הרבי.

לא נשאר לי כי אם להמליץ לכל אחיי חבריי השלוחים לשלוח את ילדיהם צעירי הצאן לקעמפ ולהווכח בשינוי ובתוספת החיות בענייניו של הרבי ובמילוי השליחות".

קעמפ 'צעירי השלוחים מעניק בשבועיים חוויתים ומלאים בגשם וברוח. אנשי צוות הקעמפ, ובראשם מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד הרב נפתלי ליפסקר, דואגים לטפח בילדים את גאוות היחידה שהם כל כך ראויים לה על היותם עומדים בחזית השליחות של הרבי, להעניק להם חוויות מסביב לשעון, ולמלא את הילדים בכוחות מחודשים לקראת החזרה למקומות שליחותם הפזורים בכל רחבי הארץ.

השנה, הקעמפ יתקיים בעז"ה מיום ראשון י"ד מנחם אב עד יום רביעי כ"ד באב בקמפוס הישיבה הטכנולוגית בנחלים (ליד פתח תקווה). בקמפוס מדשאות ענק, מגרשי משחקים ואולם כושר, אולם מופעים וכינוסים וחדר אוכל חדיש ומפואר. כל חדרי המגורים והאולמות ממוזגים.

כמסורת השנים הקודמות מחכים לילדים ימים רצופים בפעילות, טיולים, חוויות ואטרקציות, כשלצד כל אלה מודגשת כל הזמן העובדה כי מדובר בילדים של שליחות, כאלו הזכאים ל'גאוות יחידה' אמיתית ולהתקשרות למשלח, הרבי.

הילדים שנרשמו השנה לקעמפ באים בעקבות הרשמים ששמעו מחבריהם שהשתתפו בקעמפ השנה שעברה, וגם מהוריהם של אותם ילדים, שיכולים להעיד בגוף ראשון על עוצמת השינויים והכוחות שקיבלו ילדי השלוחים במהלך הקעמפ.

הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צאגו"ח ואגו"ח בארה"ק, מזכיר כי "הקעמפ הוא רק חוליה אחת בשרשרת ארוכה של אירועים שאנו עושים עבור אותם ילדים ממש לאורך כל השנה כולה. די אם נזכיר את השבת המיוחדת לידי השלוחים ואת העלון "שליחון" המגיע מידי חודש לבתיהם של ילדי השלוחים כדי שנבין כי אין מדובר רק בשבועיים של קעמפ אלא בחוליה אחת משרשרת ארוכה של פעילות המופנת לילדי משפחת השליחות. בל נשכח גם כי זהו הקעמפ היחיד שאין לו פרסומות בלוח המודעות, כיון שהוא מיועד מראש לילדים הנבחרים ביותר – בניהם של שלוחי הרבי בארה"ק".

את הקעמפ ינהל וידריך צוות מסור וחסידי של תמימים מוכשרים ומלאים ביראת שמיים. הצוות המוביל, מלווה את ילדי השלוחים לכל אורכה של השנה בפעילות השבתות, בעלון 'שליחון' ושמור על קשר רצוף עם הילדים.

מחנה הקיץ מיועד לבני השלוחים מגיל 9 ועד העולים לישיבה קטנה, והוא יערך מיום ראשון י"ד מנחם אב עד יום רביעי כ"ד באב, בקמפוס הישיבה הטכנולוגית בנחלים (ליד פתח תקווה).
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.