מערכת COL | יום י"ט אב ה׳תשס״ד 06.08.2004

הרב גרוסמן: "לתת ביטוי לעולם התורה של חב"ד"

רבה של מגדל-העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, הרב יצחק-דוד גרוסמן הגיע לפני שעה קלה לקריית "גן ישראל" בפארקסוויל, ניו-יורק, ויעשה את השבת יחד עם הרבנים המתכנסים במעמד "ירחי כלה" העולמי. הוא הגיע עם הרב גבריאל צינער, מחבר הספרים "נטעי גבריאל" והתקבל על-ידי הרב אברהם שם-טוב, יו"ר אגודת-חסידי-חב"ד העולמית והרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי, מזכיר בית-דין רבני חב"ד בישראל. "תמיד ידעתי שיש בחב"ד גדולי חסידות ולומדי תורה, זה לא חידוש", אומר הרב גרוסמן לכתב COL השוהה במקום. "אולם כאן באים לידי ביטוי רבנים גאונים, למדנים מפורסמים בחב"ד שלא באים לידי ביטוי. בדרך-כלל שומעים רק על שלוחים, שזה דבר נחוץ וחשוב, אולם יש חשיבות בראשי-ישיבות ורבנים שנפגשים ביחד שזה מפרה ומחזק. יש עוד דבר וזהו כשהילדים הקטנים רואים את הרבנים יושבים ומתפלפלים בלימוד - זה מקנה להם חשיבות התורה".
הרב גרוסמן:
מימין: הרב גבריאל צינער, הרב אברהם שם-טוב, הרב יצחק-דוד גרוסמן והרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי בדרכם לאחד מושבי הלימוד של ה"ירחי כלה" * צילום: אשר ליצמן
הרב גרוסמן הוסיף וסיפר כי הינו שוהה בארה"ב, והגיע לאחר שקיבל טלפון מהרב שם-טוב ומגיסו הרב ירוסלבסקי. "בשבת הייתי אמור להיות במקום אחר, עם תוכנית ודרשות וכו'. אולם החלטתי להגיע לאור מלאות 60 שנה להסתלקותו של אביו של הרבי, ולהיות נוכח בהזדמנות להיות יחד עם גאונים וצדיקים, מהשורה הראשונה בחסידות חב"ד". בשבת צפוייה להתקיים התוועדות רבתית עם חברי ועד הפועל של אגודת-חסידי-חב"ד העולמית: השליח הרב משה הרסון מניו-ג'רזי, הרב שמעון לזרוב מטקסס, הרב נחמן סודאק מאנגליה, הרב דוד רסקין מניו-יורק והרב ישראל שמוטקין מוויסקונסין. במוצאי-שבת תתקיים מלווה-מלכה חגיגית בה יישאו דברים ה"חוזר" הרב יואל כהן; הרב ליפא שפירא, חבר ועד רבני ליובאוויטש הכללי; הרב יצחק רייטפורט, מחבר ספרי "בדבר מלך"; הרב יקותיאל פרקש, מורה-צדק בירושלים.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
pictures
כ' אב ה׳תשס״ד
Why dont they hook up the shiuruim online
2.
COL
כ' אב ה׳תשס״ד
הביאו יותר תמונות
3.
הרב גרוסמן
כ"א אב ה׳תשס״ד
אם לא קשה לכם להביא את דרשתו המלאה של הגאון הרב יצחק גרוסמן ממגדל העמק
תלמיד שלו לשעבר השותה בצמא את דבריו
4.
מדוע השנה לא התקיים הלכה בטעמיה
כ"א אב ה׳תשס״ד
כאשר יוצאים ספרים חשובים בתורת אדמו"ר הזקןף, הרי זה נדחה לקרן זווית פעם אחר פעם.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.