מערכת COL | יום כ"ד תמוז ה׳תשע״א 26.07.2011

מוסקבה: עוצמתם של ילדי השלוחים ● סיכום וגלריית ענק

שלושה שבועות גדושים ועמוסים, נחתמו במעמד מרגש. הילדים חזרו למקומות שליחותם ואז התיישבו מארגני ה'קעמפ' לאמוד את ההצלחה והופתעו לנוכח מימדיה ● מספר הילדים זינק ועמד על כ-70 ילדי שלוחים שהתקבצו מרחבי מדינות חבר העמים ואף מנקודות שליחות נוספות על פני כדור הארץ. חלקם בטיסה ישירה והאחרים ברכבת או בנסיעה ארוכה דיווח וגלרייה
מוסקבה: עוצמתם של ילדי השלוחים ● סיכום וגלריית ענק

שלושה שבועות גדושים ועמוסים, נחתמו במעמד מרגש. הילדים חזרו למקומות שליחותם ואז התיישבו מארגני ה'קעמפ' לאמוד את ההצלחה והופתעו לנוכח מימדיה.

מספר הילדים זינק ועמד על כ-70 ילדי שלוחים שהתקבצו מרחבי מדינות חבר העמים ואף מנקודות שליחות נוספות על פני כדור הארץ. חלקם בטיסה ישירה והאחרים ברכבת או בנסיעה ארוכה.

הילדים נהנו מ-21 יום עמוסים בפעילויות, תכניות לימודים מושקעות, התוועדויות, משחקי יער ואטרקציות מהשורה הראשונה, כשהשיא היה במסע המשותף לעיירה ליובאוויטש, בסמיכות לי"ב תמוז.

ה'קעמפ' שנוהל על ידי הת' אברמי גבירץ ור' יוסי קעניג מנהל 'חדר מנחם', הינו עוד פנינה במעצמת השליחות שבמוסקבה, תחת שרביטו של הרב הראשי לרוסיה, הרב בערל לאזאר. ה'קעמפ' התארח השנה בקמפוס 'מכון חמ"ש' המפואר, המנוהל ע"י ר' אברהם בקרמן משלוחי הרבי למוסקבה.

ילדי השלוחים המופלאים, הגיבורים שבמשך כל השנה גדלים במסירות נפש ללא חברים בני גילם וצמודים להוריהם במשימות השליחות. כעת הם פגשו בני דודים שהם רואים כעת לראשונה, התראו פנים אל פנים עם חברים מוכרים מכיתת הלימודים ב'בית ספר-נט', וחלקו יחדיו אוירה חסידית טבולה באש ההתקשרות לרבי, תוך 'שבת אחים גם יחד' כחבורה מלוכדת סביב צוות התמימים המסורים שהגיע למוסקבה במיוחד לשם כך.

COL מגיש גלריית תמונות מרהיבה

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.