מערכת COL | יום י"ט אב ה׳תשס״ד 06.08.2004

השתלמות "שליחות" לאברכים צעירים

בשבוע שעבר הסתיים קורס לאברכים צעירים המייעדים לצאת בקרוב בשליחות בישראל, במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד. הקורס נמשך כחודשיים ימים, בהשתתפות קבוצה של חמישה עשר אברכים צעירים מכפר-חב"ד, שהתכנסה מידי שבוע בכפר-חב"ד, ודנה במגוון נושאים חשובים, שיסייעו בידם כאשר יצאו לשליחות: פיתוח מנהיגות ותקשורת בין-אישית, ניהול תקין של עמותות בתי-חב"ד והעמקת הקשר עם התומכים להרחבת גיוס התרומות, ניהול זמן, גיוס כספים ועוד. עם סיום הקורס, נערך בשבוע שעבר, סיור בכמה בתי חב"ד מצליחים בצפון הארץ: נתניה, אור עקיבא, חדרה, זיכרון יעקב וקריית אתא. במהלך הסיור, נפגש האברכים הצעירים, עם השלוחים - מנהלי בתי חב"ד, ושמעו מהם כיצד הם מתמודדים ומצליחים בשליחות.
השתלמות
חברי הקורס במפגש בבית חב"ד בחדרה
חברי הקבוצה, עמדו מקרוב מול הפעילות העניפה של השלוחים: קייטנות קיץ, מועדוני קיץ לילדים, פעילות חסד ורווחה, בתי תבשיל ומרכז חלקת מזון ועוד. בסיום הסיור, התוועדו האברכים הצעירים, עם השליח הרב חיים-שלום דיסקין, רב קהילת חב"ד ומנהל בית חב"ד בקריית אתא.

מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד, הרב ישראל ברוד, שהעביר את הקורס, מציין כי הקורס נערך ביוזמת ובהשתדלות האברכים הצעירים מכפר-חב"ד, הלומדים ב'כולל' לאברכים בכפר-חב"ד, ואשר בכוונתם לצאת בקרוב לשליחות, ולהצטרף לצבא שלוחי הרבי בישראל. "מטרת הקורס, היא להכשיר את האברכים הצעירים, השלוחים בעתיד הקרוב, ולעודד, לדרבן ולחזק אותם לקראת היציאה לשליחות. לאור ההצלחה של הקורס, בכוונתנו להפוך אותו למסורת קבועה, ולארגן קורסים דומים, אחת לכמה חודשים".

חברי הקורס, נמצאים בימים אלו במשא-ומתן מתקדם עם מרכז צעירי-אגודת-חב"ד, בכוונה להצטרף למעגל 230 סניפי בתי חב"ד הפועלים בישראל, במסגרת של בית חב"ד חדש, או במסגרת 'שליח עושה שליח', תחת בית חב"ד מכהן.

הרב יוסף-יצחק אהרונוב יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי -חב"ד בארץ הקודש: "בתקופה האחרונה יצאו לשליחות בארץ עשרות זוגות צעירים. עם כל זאת, עדיין יש עשרות רבות של שכונות ויישובים הממתינים לשליח משלהם. משימתנו היא להגיע לכל יהודי ויהודי בישראל, ולשם כך דרושים חיילים נוספים שיירתמו לצבאו של הרבי".

אתר צעירי-חב"ד
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.