מערכת COL | יום כ"ג תמוז ה׳תשע״א 25.07.2011

תשעים יום קודם החג ● מילה של קמיסר (פ)

בשבוע האחרון כולם מדברים על ה"סייל הגדול" – שלושת ימי המכירה המיוחדים. מה? למה? וכמה? והיכן ניתן להתעדכן און ליין במצב זמינות המקומות, ולבצע הזמנה תוך 5 דקות מהכורסא בבית? אפרים קמיסר, מנהל אתר www.onlyny.co.il וצוותו ערוכים ומוכנים להזמנות שלכם, 90 יום קודם החג  לטור המלא
תשעים יום קודם החג ● מילה של קמיסר (פ)
אפרים קמיסר

מי היה מאמין שכבר חלפה לה שנה? ואנחנו שוב בפתחם של חגי תשרי. לכאורה, כיוון שימי החג נופלים השנה בדיוק באותה הקביעות של השנה שעברה, - שלושה ימים ר"ה, י"כ בשבת, שלושה ימים חג ראשון סוכות ושלושה ימים של שמע"צ שמח"ת ושבת בראשית, הייתי יכול להעלות כאן שוב את הטור שפרסמתי ממש לפני שנה ולחסוך לעצמי את הלילה הקרוב...

אלא שתמיד יש מה לחדש. הענף שלנו כל הזמן בתנועה, ומשתנה בכל רגע.

קחו למשל את חברת דלתא האמריקנית שמפעילה כיום שתי טיסות לילה לארה"ב ורבים רבים נהנו ממחירים טובים אצלם בתשרי שעבר. כולל מחיר בלעדי שלנו, מחיר שנמכר בהוזלה גדולה לאלו שהזמינו כרטיסים ממש בתקופה זו בשנה שעברה.

החברה הודיעה לאחרונה כי היא מפסיקה את טיסתה היומית לאטלנטה ומותירה על כנה רק את טיסת הלילה לניו יורק. צמצום של 50 אחוז בקיבולת המושבים של דלתא. מבצעים מיוחדים כבר לא נמצא שם בתשרי הקרוב.

לעומתה חברת אל על מגבירה קצב. בזכות שני מטוסי ג'מבו 747 אותם רכשה בשנה האחרונה, היא מציבה כיום בלו"ז לניו יורק ארבעה מטוסי ג'מבו 747 ליום, עם קיבלת של 450 נוסעים בכל מטוס. אל על היא זו שתקבע השנה את הטון במחירים לניו יורק בחגים.

גם בתוך החברות עצמן יש כל הזמן שינויים וניסיונות להתייעלות ולהתארגנות נכונה יותר לחגים.

כך למשל, הודיעה חברת אל על כי מה שהיה נהוג עד היום בקבוצות החגים הולך להשתנות.

עד היום יכלה כל רשת נסיעות לרכוש מראש מושבים במסגרת קבוצות ובכך להבטיח את המחיר הקבוצתי המוזל עד לרגע האחרון, גם לאלו שנזכרים מאוחר. אותו מחיר למזמינים בסיוון ובאלול. אבל השנה לא עוד !!!

אל על מאפשרת אמנם לסוכנים לשריין מקומות מראש, אבל מבקשת שליטה מתמשכת במחיר. מה שיימכר עד מועד מסוים יהיה במחיר כזה, לאחר מכן יעלה המחיר, ולאחר מכן יעלה המחיר עוד, כך שכשנגיע קרוב יותר לחגים עצמם, נמצא עצמנו עם כרטיסי קבוצות במחירים יקרים הרבה יותר ממה שהכרנו.

אני מרגיש חובה ליידע את ציבור הלקוחות ב"אחורי הקלעים" של העסק בכדי שיידעו לאור כך לקבל החלטות מהירות ונכונות. הכל מונח על השולחן בכדי שלא ייווצר מצב שבו מאן דהו יבוא לקונן בשבוע הראשון של אב ויגיע לבקש סליחה בשבוע האחרון של אלול, הכל גלוי וידוע.

בשיטה החדשה הזו, מציעה אל על כרטיסי קבוצות לכל ימי חגי תשרי במחיר של 1149 דולר. 

כולל לימים הנחשבים ביותר. בין יו"כ לסוכות וחזרות מיד אחרי שבת בראשית. להזמנות, כרטוס ותשלום רק עד ה31 ביולי !

"הסייל המיוחד", כ"ד-כ"ו תמוז, 26-28 ביולי

בגלל השינוי המהותי בשיטת העבודה של אל על ובכדי לוודא שכבר בשלב מוקדם זה, ציבור הטסים לתשרי יוכל לסגור כרטיס במחיר הראשוני המוזל, הוחלט ברשת לכיש טורס לצאת בשלושה ימים של "סייל מיוחד" שיכלול גם אפשרויות תשלום יוצאות דופן, וחריגות רק בימי הסייל.

מובן בהחלט כי רכישה מוקדמת מהצפוי מעוררת בעיות של תשלום מוקדם ועל כן נסגר הסדר מיוחד מול חברות האשראי ל3 הימים הללו בלבד. ניתן יהיה לרכוש את הכרטיסים בשבעה תשלומים של 599 ₪ בלבד. ניתן אף בשבעה צ'קים. מתחילים לשלם עכשיו ומסיימים בט"ו בשבט.

זה גם הפתרון לכל אותם בחורים שממתינים לקבל את המלגות שלהם לחגים, ההורים ישלמו כעת באשראי או בצ'קים והבחור יוכל להחזיר להורים עוד לפני שמחצית התשלום עבר בבנק.

אל-על תשחרר ב3 הימים הללו עוד מאות מושבים לתאריכים הטובים ביותר וכדאי מאוד להתעדכן כל העת דרך האתר www.onlyny.co.il  הכל מוגש שם בצורה ברורה ומאירת עיניים. מצאתם משהו שמתאים לכם, כל שעליכם לעשות הוא למלא את הטופס האלקטרוני המופיע שם בתחתית העמוד וסוכן של 'אונלי ניו יורק' יחזור אליכם במיידית.

הסוכן ידאג לא רק לסגירת התשלום, אלא גם ישריין בו זמנית מושבים טובים ונוחים בטיסות הרצויות וידאג להזמנת אוכל גלאט, כך שתהיו כבר עכשיו מסודרים עם הכל על הצד הטוב ביותר.

אני ממליץ בחום, לכל ידידיי, מכריי, חברי לשולחן בבית הכנסת, החבר שאני תמיד פוגש ב"יש" והבחור מהפלאפל שתמיד בשלומי דורש. לרכוש את הכרטיס הזה במסגרת שלושת ימי המכירה. המחיר, התאריכים ואופני התשלום לא יחזרו. מילה של קמיסר !
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.