מערכת COL | יום כ"ג תמוז ה׳תשע״א 25.07.2011

השליח הפתיע את השר עם מכתב הרבי לאביו

השר עוזי לנדאו התארח בסוף השבוע בקולומביה במסגרת נסיעת עבודה וקשרים בין המדינות. במוצאי שבת הגיעו השר יחד עם שגריר ישראל בקולומביה מר מרון ראובן. אליו נלוו גם הצוות הבכיר של השגרירות ואורחים נוספים ל"ערב חב"ד" בבית חב"ד המקומי, כאורחיו של השליח הרב יהושע בנימין רוזנפלד ● השליח הצליח להפתיע את השר לנדאו, כאשר שלף לו את מכתבו של הרבי לאביו של השר, השר חיים לנדאו ע"ה, שהיה שר בממשלתו של ראש הממשלה מנחם בגין לסיפור המלא
השליח הפתיע את השר עם מכתב הרבי לאביו

השר עוזי לנדאו התארח בסוף השבוע בקולומביה במסגרת נסיעת עבודה וקשרים בין המדינות. במוצאי שבת הגיעו השר יחד עם שגריר ישראל בקולומביה מר מרון ראובן. אליו נלוו גם הצוות הבכיר של השגרירות ואורחים נוספים ל"ערב חב"ד" בבית חב"ד המקומי, כאורחיו של השליח הרב יהושע בנימין רוזנפלד.

השליח הצליח להפתיע את השר לנדאו, כאשר שלף לו את מכתבו של הרבי לאביו של השר, השר חיים לנדאו ע"ה, שהיה שר בממשלתו של ראש הממשלה מנחם בגין.

למרבה ההפתעה, המכתב עוסק לא פחות, מאשר בגילוי אוצרות החבויות מתחת האדמה, נושא הנמצא בתחום משרדו של השר לנדאו - הבן, שר התשתיות הממונה על חיפושי הגז והנפט...

הרב רוזנפלד הסביר את מכתבו של הרבי כיצד דורש הרבי למצוא ולאתר את האוצרות החבויות בנפש כל יהודי, ואיך להוציא את הטוב מכל יהודי באשר הוא. השר לנדאו בדבריו המשיך את הקו המנחה אותו מימים ימימה, ודיבר על זכותינו כיהודים על ארץ ישראל, ולא רק פוליטית, אלא בעיקר בזכות ההבטחה שניתנה ע"י הקב"ה. "התנ"ך, זהו הקושאן האמיתי שלנו על בעלותינו על ארץ ישראל..." אמר השר לנדאו.

בסיום הערב אמר השר לנדאו, כי בכל מקום אליו הוא מגיע במסגרת מסעותיו בעולם, אין מקום שבו הוא לא פוגש את נציגי חב"ד העושים עבודת קודש. "אתם הפנים היפות של המדינה בחו"ל..." אמר השר, לכל מחיאות הכפיים של המשתתפים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.