מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשע״א 23.07.2011

למען לייבי: משפחת קלצקי מבקשת שתצטרפו למיזם ההנצחה

לרגל יום השבעה של בנם, נחמן ואיטה קלצקי, הוריו של לייבי קלצקי ז"ל, הוציאו הודעה לציבור הרחב באמצעות האתר חב"ד.אורג, שאף הקים אתר מיוחד להנצחתו של בנם ז"ל ● המשפחה מבקשת להנציח את בנם במספר דרכים. הצטרפו לסיפור המלא
למען לייבי: משפחת קלצקי מבקשת שתצטרפו למיזם ההנצחה
אתר ההנצחה

לרגל סיום ה'שבעה' של לייבי קלצקי, משפחתו הוציאה הודעה לציבור.

להלן ההודעה בתרגום לעברית, להודעה באנגלית.

ב"ה

י"ט תמוז תשע"א / 21 ביולי 2011

תמו שבעת ימי האבל המסורתיים (שבעה) לעילוי נשמת בננו יקירינו לייבי, אבל הכאב ישאר בליבנו לנצח.

אנו מודים לבורא העולם על אותם קרוב לתשע שנים בהם הוא הפקיד בידינו את נשמתו הטהורה של לייבי. אנו בטוחים שלייבי מביט עלינו מלמעלה ומברך את כולנו.

ברצוננו להודות שוב לכל חברינו, לשכנים, למתנדבים שבאו מרחוק ומקרוב, בעירנו ובמדינתנו, הסוכניות הפדרליות, תושבי ניו יורק ומעבר לה שסייעו לנו מבחינה פיזית, רגשית ורוחנית, כמו גם לכל אותם ילדים מרחבי העולם שחשבו והתפללו עבור לייבי היקר.

אנו מתפללים שאף אחד מכם לעולם לא יצטרך לעבור את מה שחווינו. ואם אי פעם, חלילה, תחוו טרגדיה כלשהי, נקווה שתתברכו בקהילה ובציבור תומך כמו שלנו. אנו חשים שדרך לייבי הפכנו למשפחה אחת גדולה עם כולכם.

רבים מכם שאלו אותנו מה ניתן לעשות עכשיו לזכרו של לייבי, וכיצד תוכלו לנחם אותנו. במבט לאחור לחייו הקצרים של לייבי, הנה כמה רעיונות:

מעשי חסד של אחדות. הבה ננציח את תחושת האחריות הקולקטיבית והאהבה שהורגשה במהלך החיפושים אחרי לייבי. מעשה נוסף של חסד כלפי הזולת, או לאלה שמזלם לא שפר עליהם, יהיו צעד גדול לשיפור העולם. נתינת כמה מטבעות בקופת הצדקה מידי יום היא דרך אחת לעשות חסד.

הכרת תודה לאלוקים. לייבי אהב מאוד את סידור התפילה שלו, התפילה הייתה עבורו הכל. הוא היה ידוע אצל מוריו כאחד שתמיד התרכז בתפילה ותמיד סיים אחרון. לזכרו של לייבי, מידי בוקר כשאתם מתעוררים משנתכם הקדישו מספר דקות בכדי להתפלל ולהודות לאלוקים על החיים שהעניק לנו, אימרו "מודה אני".

אור. מידי יום שישי משפחתינו יושבת סביב שולחן השבת לאור הנרות, כשעבור כל ילד אנו מדליקים נר נפרד. אנו נמשיך להדליק את נרו של לייבי לעד. בערב שבת, אנא תנו מספר מטבעות לצדקה והדליקו נרות שבת לפני השקיעה כשאתם חושבים על לייבי אהובינו.

קרן הזיכרון. יחד עם הרב בנימין אייזנברגר, הקמנו קרן לזכרו של לייבי שתעזור לאנשים במצוקה (www.leibykletzkymemorialfund.com), בכדי לתעל את החסד שנתנו לנו עבור לייבי היקר שלנו עבור רבים אחרים שנזקקים לכך. אנו מודים לכם מראש על השתתפותכם.

מעומק לב אנו מודים לכולכם על עזרתכם, תמיכתכם ותפילותיכם. יתן ונשמתו של לייבי תמשיך לחיות כברכה בלב כל אחד ואחת מכם.

בכבוד רב,
נחמן ואיטה קלצקי

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.