מערכת COL | יום י"ח תמוז ה׳תשע״א 20.07.2011

ילדי חב"ד בתל-אביב סיימו שנה באירוע מרשים ● צפו גלריה

מסיבת סיום שנה נערכה השבוע לילדי חיידר חב"ד בתל-אביב, בהשתתפות התלמידים והוריהם, המחנכים וצוות ההנהלה בראשות השליח רב מנחם-מענדל גרליצקי. המסיבה נערכה לאחר תחרות לימוד שנמשכה מספר חודשים  צפו בגלריה 
ילדי חב
(צילומים: שמוליק סופר, COL)
מאות הורים ותלמידים גדשו את האולם הגדול של בית הכנסת גאולת ישראל חב"ד במרכז תל אביב. גם בשנה שעברה נערכה מסיבת הסיום באולם בית הכנסת, אולם השנה גם האולם הגדול כבר היה צר מלהכיל את הכמות ההולכת וגדלה של התלמידים והוריהם.

שמו הטוב של התלמוד תורה יוצא למרחקים ובמהלך השנה החולפת הצטרפו אליו תלמידים רבים ממגוון חוגים וקהילות בתל אביב ובערים הסמוכות.

שליח הרבי לתל אביב הרב יוסף שמואל גערליצקי רב ומד"א של קהילת חב"ד בתל אביב, פתח וברך את התלמידים ואת הצוות החינוכי על ההישגים הלימודיים וההנהגה החסידית, ועורר על החובה המוטלת עליהם להיות נרות להאיר ודוגמא חסידית חיה לסביבתם גם בימי חופשת הקיץ.

ההורים והתלמידים נהנו מתוכנית מושקעת ומקורית ביותר, שהופקה על ידי התלמידים והמחנכים ושהוקרנה על גבי מסכי הענק. נציג ההורים, ר' יוסי גבירץ, מחשובי קהילת חב"ד ברמת אביב, ברך והחמיא, וקרא להורים להתאחד סביב המסגרת החינוכית של התלמוד תורה.

מנהלי מוסדות החינוך – הרב מנחם גערליצקי והרב אברהם קירנברג העלו על נס את פועלם של המחנכים המסורים: הרב שלמה חריר, הרב שניאור אהרון, הרב דוד טורנהיים, הרב דוד זוהר, הרב מנחם מענדל כהן, הרב מאיר קניגסברג, הרב שלמה פישקל, הרב מנחם מענדל דוכאן, הרב שי רויטר, הרב פנחס ארבוב, שכל ההצלחה החינוכית ותנופת ההתפתחות נזקפת לזכותם.

רגע השיא במסיבה היה ללא ספק המצגת שהוקרנה בפני ההורים ושסקרה את היבול האדיר של משניות ושורות תניא ששוננו ונלמדו בע"פ על ידי התלמידים במהלך שנת הלימודים החולפת במסגרת מבצעי הלימוד וההנהגה החסידית שעל ידי מרכז צבאות ה' הפועל בתלמוד תורה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.