מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשע״א 17.07.2011

מחבר העמים לטבריה ● סיקור וגלריית ענק מ'שבת השלוחים'

מאות שלוחי חב"ד בחבר העמים יחד עם ראשי הקהילות ותומכי הפעילות, השוהים בישראל לכבוד האירוע המציין 20 שנה לפעילות איגוד הקהילות, המשיכו מיד לאחר הבאנקעט המפואר, לסוף שבוע גדוש בחוויות רוחניות וגשמיות - בעיר טבריה ● השבת עברה מתוך התוועדויות שנמשכו אל תוך הלילה וביום השבת עד עלות המנחה, כאשר עם הציבור מתוועדים הרב בערל לאזאר והשלוחים ● דברים נרגשים נשאו גם הנגיד החסידי ר' לוי לבייב והנגיד מר מיכאל מירלשוילי לסיפור המלא
מחבר העמים לטבריה ● סיקור וגלריית ענק מ'שבת השלוחים'
(צילומים: ישראל ברדוגו)
מאת כתב COL

מאות שלוחי חב"ד בחבר העמים יחד עם ראשי הקהילות ותומכי הפעילות, השוהים בישראל לכבוד האירוע המציין 20 שנה לפעילות איגוד הקהילות, המשיכו מיד לאחר הבאנקעט המפואר, לסוף שבוע גדוש בחוויות רוחניות וגשמיות.

זה החל בשלטי חוצות ענקיים שקידמו את פני הבאים בשערי העיר טבריה, שם המתין להם מלון לאונדרו פלאזה, עם הצוות המסור שעשה מלאכת מחשב בארגון השבת וסידור כל הצדדים הטכניים של האירוח.

במושב הפתיחה אותו הנחה השליח לדונייצק הרב פנחס וישצקי, התכבדו לשאת דברים רבה של העיר הרב אברהם דב אוירבעך, השליח הראשי הרב יוסף קרמר, הרב שמואל קמינצקי מדנייפרופטרובסק, הרב משה קוטלרסקי סיו"ר המרכז לעניני חינוך, הרב יצחק קוגן מהשלוחים במוסקבה ועוד.

השבת עצמה עברה מתוך התוועדויות שנמשכו אל תוך הלילה וביום השבת עד עלות המנחה, כאשר עם הציבור מתוועדים הרב בערל לאזאר והשלוחים. דברים נרגשים נשאו גם ר' לוי לבייב והנגיד מר מיכאל מירלשוילי.

"יש כאן יהודים עשירים שביקרו במסעדות שעולות שלושים אלף דולר לשלחן, עבור סעודה אחת, שתו את היינות הטובים בעולם ואכלו את האוכל המשובח ביותר, אבל הם תענוג הרבה יותר גדול לשבת דווקא כאן, יחד. מה הסיבה לכך? זה הרי נוגד את ההיגיון. התשובה היא שהנשמה מרגישה שכאן נמצאת האמת", אמר ר' לוי לתומכי השלוחים ועודד אותם בנתינת צדקה.

עם צאת השבת, לאחר הבדלה ואמירת 'ויתן לך', יצאה הקבוצה לציון הרשב"י במירון לתפילה, לאחר מכן נערכה סעודת מלווה מלכה בחוות בת יער הסמוכה לצפת. הסעודה נמשכה עד שעת לילה מאוחרת כאשר נציגי השלוחים נושאים דברים, כשאת האווירה מנעימה להקה חסידית עם שירה וניגוני שמחה.

בהמשך המשיכו חלק מהנוכחים לטבילה ספונטנית במקווה האר"י ותפילה על ציונו ושבו למלון בשעת לפנות בוקר.

ביום ראשון התפצלה הקבוצה, כאשר השלוחים נותרים במלון לסדנאות מרתקות במגוון נושאי השליחות וה'בעלי בתים' יוצאים לטיול מיוחד ברמת הגולן עם ארוחת צהרים בחיספין.

במקביל התקיימה תערוכת מוצרי יודאיקה שנועדה לסייע ולתעל את עבודת השלוחים.
סוף השבוע כולו אורגן בצורה מקצועית ומוצלחת על ידי פליישמן הפקות וצוותו המסור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.