מערכת COL | יום י"ד תמוז ה׳תשע״א 16.07.2011

שלחו תנחומים למשפחתו של לייבי קרצקי ע"ה בן ה-9

בני משפחתו של לייבי קרצקי ע"ה בן ה-9 שנרצח בבורו פארק תלו על דלת ביתם פתק בו הם מודים לחברים, למשפחה, לרשויות ולכל העולם על התמיכה בהם בתקופה הקשה שהם עוברים ● "ממעמקי הלב האבל שלנו, אנו מודים לכם!", כתבו בני המשפחה. מי שחפץ בכך יכול לשלוח למשפחה דוא"ל עם מילות תנחומים לסיפור המלא וגם: אבי המשפחה סיפר לראשונה על תחושותיו ועל האבל הכבד >>>
שלחו תנחומים למשפחתו של לייבי קרצקי ע
הפתק על דלת בית המשפחה ● מימין: הילד לייבי קרצקי ע"ה
משפחתו של לייבי קרצקי ע"ה בן ה-9, שנחטף ונרצח השבוע על ידי לוי אהרון בן ה-35, תלו מחוץ לביתם בברוקלין פתק בו הם מודים לכולם על הסיוע והתמיכה ההמונית שקיבלו.

בפתק יוצא הדופן, שנתלה לפני כניסת השבת על דלת הכניסה לדירתם של המשפחה בת 7 הנפשות, נכתב:

"אנו לנצח אסירי תודה לאלוהים. אנחנו רוצים גם להביע תודה בפני כל אחד ואחד - לידידינו, לשכנינו, לאחינו הניו יורקרים, לכל המתנדבים ולכל רשויות המדינה שסייעו לנו מעל ומעבר מבחינה פיזית, רגשית ורוחנית. תודה גם לכל האנשים מסביב לעולם שחשבו עלינו והתפללו בשבילנו. ממעמקי הלב האבל שלנו, אנו מודים לכם!"

בהצהרה נכתב עוד כי כל מי שחפץ להביע בפני המשפחה את תנחומיו יכול לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת:
[email protected]

שישה ילדים היו לזוג ההורים קלצקי, חמש בנות ובן יחיד - שאותו איבדו כשנרצח על-ידי הנאשם לוי אהרון בן ה-35 מברוקלין. בתום חקירתו במשטרה הוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית.

אבי המשפחה סיפר שלשום לראשונה על תחושותיו ועל האבל הכבד שבו הוא שרוי בריאיון שהעניק לרשת ABC בניו יורק. הכתב, ביל ריטר, הגיע ללא מצלמה לבית המשפחה בשכונה היהודית בורו-פארק כדי לנחם אותם על האסון הכבד שפקד אותם.

"אם המוות של בני יכול להביא את כל האנשים האלו ביחד, אז הוא העניק במותו סגולה יפה", אמר האב השכול. חברי המשפחה שנכחו בשבעה סיפרו מעט על חייו של הילד הביישן שהיה אמור לחגוג בעוד שבועיים את יום הולדתו התשע: "הוא היה ביישן ומקסים, ובעל חמלה רבה כל כך". לבסוף הוסיף האב: "זכיתי להיות אביו של לייבי למשך תשע שנים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.