מערכת COL | יום י"ב תמוז ה׳תשע״א 14.07.2011

אברכי הכולל "אהל חנה" בנחל'ה בהתוועדות לרגל היארצייט

ביום ט' תמוז חל יום היארצייט של האשה האצילה מרת חנה וולבובסקי ע"ה, בתם של יבלחט"א הרב אהרן לייב ורעיה רסקין מקראון הייטס ● בכולל נערכה התוועדות עם אברכי הכולל לעילוי נשמתה, בהשתתפות הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, יו"ר הועד הרב מרדכי גורודצקי שהוא גם סבה של מרת חנה ע"ה, והרב אברהם אלטר הלוי הבר מזכיר הועד, וראש הכולל הרב שמואל כהן לסיפור המלא
אברכי הכולל

ביום ט' תמוז חל יום היארצייט של האשה האצילה מרת חנה ע"ה וולבובסקי, בתם של יבלחט"א הרב אהרן לייב ורעיה רסקין מקראון הייטס.

ההורים ביקשו לתמוך בכולל האברכים שבנחלת הר חב"ד, שיסד הרבי עם ייסוד נחלת הר חב"ד, ואשר הוא פועל תחת ועד נחלת הר חב"ד שהוא בנשיאות כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו – ובקשו וקבלו הסכמת הועד לקרוא להכולל על שמה ע"ה "אהל חנה".

וביום זה, ט' תמוז נערכה התוועדות עם אברכי הכולל לעילוי נשמתה, בהשתתפות הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי מרא דאתרא דנחלת הר חב"ד ומזכיר בי"ד רבני אנ"ש באה"ק ת"ו, וכן יו"ר הועד הרב מרדכי גורודצקי שהוא גם סבה של מרת חנה ע"ה, והרב אברהם אלטר הלוי הבר מזכיר הועד, וראש הכולל הרב שמואל  כהן.

נאמרו ע"י האברכים פרקי משניות באותיות שמה, לעילוי נשמתה, והרב ירוסלבסקי  דיבר לפני האברכים מגודל ימים אלו שהם בין ג' תמוז וי"ב-י"ג תמוז, ועודד את האברכים להתחזק יותר בלימוד התורה ובמבצעים כולם, וכן שיבח את הוריה על שקבלו ע"ע דבר נעלה כזה לעילוי נשמתה להחזיק את הכולל בנה"ח.

כולם אמרו לחיים לעילוי נשמתה, וסיימו בנגונים ובהחלטות טובות להתחזק בלמוד התורה ובהמשך לזה לצאת לאחר הלמודים לשליחות כ"ק אדמו"ר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.