מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשע״א 13.07.2011

בפעם ה-68: 400 תמימים יוצאים ל'מרכז שליחות'

ביום שלישי האחרון, 400 בחורים שיוצאים ל'מרכז שליחות', התאספו במוזיאון הילדים בשכונת קראון הייטס, ליום עיון של השראה ולמידה לקראת צאתם ל'מרכז שליחות לדיווח ולתמונות
בפעם ה-68: 400 תמימים יוצאים ל'מרכז שליחות'
צילום: בנצי ששון
 ביום שלישי האחרון, 400 בחורים שיוצאים ל'מרכז שליחות', התאספו במוזיאון הילדים בשכונת קראון הייטס, ליום עיון של השראה ולמידה לקראת צאתם ל'מרכז שליחות'.
 
באמצעות פרוייקט 'מרכז שליחות' שנוסד ע"י הרבי בשנת 1943, עשרות זוגות של תמימים ינצלו את חופשת הקיץ שלהם לבקר בערים וכפרים נידחים ברחבי העולם בחיפוש אחרי יהודים, כל זאת בתקווה להצית מחדש את הניצוץ היהודי שלהם ולחבר אותם עם הקהילה היהודית.
 
הרב משה קוטלרסקי, סגן יו"ר המל"ח ומנהל 'מרכז שליחות' פתח את ה'יום עיון' בדברים אודות הזכות של הבחורים להשתתף ב'מרכז שליחות' שנוסד ונוהל ע"י הרבי בעצמו ושנערך זו השנה ה-68 ברציפות. הרב קוטלרסקי הודה לצוות המשרד של 'מרכז שליחות' שהשקיע חודשים בתכנון והביצוע לפועל של המיזם.
 
שורה של נואמים נשאו דברים בפני התמימים עם עצות מעשיות, חוויות אישיות משולבים עם הומור רב, מה שגרם למשתתפים כולם להרגיש מוכנים יותר בדרכם בשליחות.
 
עם סיום דבריו של הרב קוטלרסקי, הוקרן וידאו מיוחד מבית JEM אודות 'מרכז שליחות', כשלאחר מכן נשא דברים הרב מנחם פוזנר, עורך הבלוג של 'מרכז שליחות' ומוותיקי התמימים שיצאו ל'מרכז שליחות' ששיתף את הנוכחים בטיפים מעשיים, בניהם: "לעולם אל תזלזל בכוחו של חיוך" הוא אמר. "נסה את זה, אפילו כשאתה מדבר עם מישהו בטלפון, אם תחייך הוא ישמע וירגיש את זה, גם בלי לראות אותך".
 
הרב מענדל ליפסקר משרמן אוקס, קליפורניה דן עם המשתתפים בשאלות העולות מידי יום לתמימים בשליחות בהלכות תפילין, מזוזות וכשרות. הרב דניאל מוסקוביץ משיקגו, אילינוי, הקדיש את דבריו לכח והאחריות שיש לתמימים כבאי כוחו של הרבי.
 
"כאשר אתה נמצא שם בחוץ, אנשים לא רואים אותך, הם רואים אותך בתור הרבי מילובאוויטש", אמר הרב יוסף חיים קנטור, מבנקוק, תאילנד. "כאשר קיבלנו דיווחים שאנשים מרוצים מאיכות המזון במסעדה שלנו, שכרנו מיד שף מקצועי. הבנו שאנחנו נשפטים ע"י אנשים לא רק על השיעורים אלא גם על ידי המזון שלנו, עכשיו כולם יודעים, שלחב"ד יש את השניצל הכי טעים בתאילנד".
 
הנואם האחרון באירוע היה הרב מנדי מרגולין שהעביר קורס מהיר לשימוש יעיל באתר 'מרכז שליחות' ובכל הטכנים שהוא מציע.
 
את האירוע חתם בדברים הרב קוטלרסקי עם הוראות שהרבי נתן לגבי 'מרכז שליחות'. "הרבי משגיח על תנועה ותנועה, זה הכרחי שכל רגע ביום שלך יתנהל באופן שיגרום הנאה ונחת לרבי". 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.