מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשע״א 13.07.2011

בעצרת יום ההילולא בראשל"צ: הרב נחשוני סיפר על השלוחים

בעצרת יום ההילולא הי"ז של הרבי, שנערכה בבית חב"ד נווה ים במערב ראשל"צ בהנהלת השליח הרב חנן כוחונובסקי, ציינו את יום הההילולא בהתוועדות רעים של חלק מקהילת חב''ד ● הרב משה נחשוני חבר לשכת הרבנות בראשל''צ וראש מחלקת הכשרות בעיר, שסיפר על חלק ממפעלי הרבי בעולם שאותם הוא זכה לראות במו עיניו במסגרת שליחותו ברחבי העולם עבור ענייני כשרות ● הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר שהגדיל ופיאר את פעולות הרבי  צפו בתמונות
בעצרת יום ההילולא בראשל
הרב משה נחשוני חבר לשכת הרבנות בראשל''צ וראש מחלקת הכשרות בעיר נושא דברים בעצרת

בעצרת יום ההילולא הי"ז של הרבי, שנערכה בבית חב"ד נווה ים במערב ראשל"צ בהנהלת השליח הרב חנן כוחונובסקי, ציינו את יום הההילולא בהתוועדות רעים של חלק מקהילת חב''ד.

פתח את האירוע המנחה הרב עמרם מלכא שסיפר חוויות אישויות מהרבי והרשים את
הקהל בסיפורי מופת על הרבי, לאחריו נשא דברים השליח הרב חנן כוחונובסקי שסיפר על פעולות בית חב''ד בימים אלו ועל תוכניות בית חב''ד לעתיד.

לאחריו נשא דברים הרב משה נחשוני חבר לשכת הרבנות בראשל''צ וראש מחלקת הכשרות בעיר, שסיפר על חלק ממפעלי הרבי בעולם שאותם הוא זכה לראות במו עיניו במסגרת שליחותו ברחבי העולם עבור ענייני כשרות.

לאחריו נשא דברים הרב פנחס קזיוף רב התיכונים הדתיים בעיר שדיבר על מעלת היום הגדול והקדוש ואיזה מזל יש לדור שלנו שיש לו מנהיג אמיתי. כן הוסיף הרב ואמר כי שומע הוא בכל העיר על פעולות הרבי דרך בתי חב''ד הפזורים בכל רחבי העיר וביקש כי יוסיפו עוד כמה סניפים במקומות שעדיין חסר בעיר.

בין לבין הנעימו את הערב הזמר דקלון והפייטן זמר אמיר אליהו.

בהמשך הערב נשאו דברים סגן ראש העיר מר דוד ביטן וחבר המועצה מר שמעון טרבלסי. לאחריהם נשא דברים: המקובל הרב אליהו מימון שסיפר על חוויות אישיות ועל פגישות אישיות שהיו לו עם הרבי.

לאחריו נשא דברים השלוחים הרב שמעון בן הרוש ראש הכולל בבית חב''ד עורר הקהל להשתתף ולחזק את הכולל בגופו ולהתחזק בתקנות הרבי היומיות , ולאחרי
נשא דברים השליח בבית חב''ד הרב שלמה לבנוני שדיבר על מעלת היום וסיפר רשמים רבים מפעולותיו בשכונות.

אחרון הדוברים היה הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר שהגדיל ופיאר את פעולות הרבי וסיפר כי לפעולות הרבי בעולם אין אח ורע, והוסיף כי הרבי הוא היחיד שחילק כסף במקום לקחת כסף  וקרא לציבור להמשיך ולתמוך בבית חב''ד ובפעילות חב''ד בארץ ובעולם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.