מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשע״א 13.07.2011

ועידת המחנכים: תוכניה ייחודית, מרתקת ומאתגרת ● להורדה

ועידת המחנכים הכ"ג המאורגנת על ידי המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, מציגה בפני ציבור המחנכים תכניה ייחודית, מרתקת ומאתגרת. התוכניה נסמכת על הניסיון העשיר שנצברו עם השנים , אשר הועמקו ובוססו לצורך יצירת תכנית שתסייע לעוסקים בשליחות הקודש להתמודד עם אתגרי הזמן, לייצר אוירה חסידית בכיתה עם תקשורת אוהבת ותומכת ● כעת ב-COL: התוכניה המלאה להורדה  לסיפור המלא
ועידת המחנכים: תוכניה ייחודית, מרתקת ומאתגרת ● להורדה

ועידת המחנכים הכ"ג המאורגנת על ידי המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, מציגה בפני ציבור המחנכים תכניה ייחודית, מרתקת ומאתגרת. התוכניה נסמכת על הניסיון העשיר שנצברו עם השנים , אשר הועמקו ובוססו לצורך יצירת תכנית שתסייע לעוסקים בשליחות הקודש להתמודד עם אתגרי הזמן , לייצר אוירה חסידית בכיתה עם תקשורת אוהבת ותומכת.

ועידת המחנכים הכ"ג המאורגנת על ידי המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, מציגה בפני ציבור המחנכים תכניה ייחודית, מרתקת ומאתגרת. התוכניה נסמכת על הניסיון העשיר שנצברו עם השנים , אשר הועמקו ובוססו לצורך יצירת תכנית שתסייע לעוסקים בשליחות הקודש להתמודד עם אתגרי הזמן, לייצר אוירה חסידית בכיתה עם תקשורת אוהבת ותומכת.

ועידת המחנכים נותנת הזדמנות למחנכים שאיכפת להם, להעשיר את ארגז הכלים שלו בתכנים פדגוגיים ודידקטיים, הלקוחים מן המעיין החסידי העשיר.

מחנכים מציינים את ערכה הרב של הועידה המפגישה את שלוחי הרבי בחינוך תחת קורת גג אחת, ומצליחה לשלב תכנים מיוחדים היוצרים חוויה חסידית ייחודית שבמרכזה ההתוועדות החסידית אל תוך הלילה.

להורדת התוכניה: לחצו כאן
להורדת טופס נוהלי רישום: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.