מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״א 10.07.2011

ראש עיריית אריאל: "הרבי הדריך אותי כיצד לדבר עם האמריקאים"

כ-150 מתושבי מעלה אפרים נטלו חלק בהתוועדות לרגל יום ההילולא ג' תמוז, באירגון רב היישוב, הרב מאיר מנחם מענדל גליצנשטיין שהנחה את הכינוס בכישרון רב ● רון נחמן, ראש עיריית אריאל שהשתתף בהתוועדות, עלה נרגש לשאת דברים, וריתק את הקהל בסיפוריו על המפגשים עם הרבי, על ההדרכות המפורטות שהרבי נתן לו בקשר להסברה את האמריקאים אודות חשיבותה האסטרטגית של ארץ ישראל במזרח התיכון  לסיפור המלא
ראש עיריית אריאל:

כ-150 מתושבי מעלה אפרים נטלו חלק בהתוועדות לרגל יום ההילולא ג' תמוז, באירגון רב היישוב, הרב מאיר מנחם מענדל גליצנשטיין שהנחה את הכינוס בכישרון רב.

הערב נפתח בדברי ברכה של ראש המועצה המקומית מעלה אפרים מר שלמה ללוש, שדיבר על כך שהוא תמיד שמח שיש ביישובו תושבים חב"דניקים המפיצים את המצוה הגדולה של אהבת ישראל ומסירות לזולת.

בהמשך הוקרן קטע וידאו קצר של מר רון נחמן, ראש עיריית אריאל, מראה לרבי את טיל הסקאד מיורט בידי פטריוט, וכיצד ניתן לראות ממרפסת באריאל את תל אביב.

רון נחמן שהשתתף בהתוועדות, עלה נרגש לשאת דברים, וריתק את הקהל בסיפוריו על המפגשים עם הרבי, על ההדרכות המפורטות שהרבי נתן לו בקשר להסברה את האמריקאים אודות חשיבותה האסטרטגית של ארץ ישראל במזרח התיכון, ואיך שכבר בשנים ההן, הרבי חזה שהבעיה האמיתית של אמריקה והמערב היא איראן והאיסלאם הקיצוני.

הוא סיפר על מופת שאירע לו בעת שהותו בבית חיינו, כשחוליות גבו נתפסו, ואיך בזכות ברכת הרבי, זה השתחרר לו באופן פלאי. מר נחמן בירך את תושבי מעלה אפרים ואת ראש המועצה שיצליחו להתפתח ולשגשג כפי שהרבי רצה וראה את הדברים בחזונו.

הרב נחמיה שמערלינג, השליח לכפר יונה, הדהים את הקהל, כשסיפר שהוא היה במעלה אפרים עוד לפני שהיישוב בכלל הוקם, כאשר היה בשליחות באוגדת צהל שבסיסה ניצב למרגלות היישוב בחג שבועות אחד לפני 30 שנה.

הרב שמערלינג מסביר לציבור מהו תפקידו של הרועה הנאמן, ושבעצם רבי זה לא עוד בן אדם רק כישרוני ומוצלח יותר משאר האנשים, כ"א רבי זה שליחו של הקב"ה לעולם, להביא את דבר ה' בכל מקום ולכל יהודי באשר הוא.

בסיום הערב התקיימה הגרלה נדירה על דולר של הרבי שהרב גליצנשטיין קיבל מר' איצ'קה גנזבורג שהתרים את תושבי קראון הייטס למען תושבי יהודה ושומרון. על הדולר נכתב "ברכה מאת כ"ק אדמור ללידה קלה וילד בריא".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.