מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״א 10.07.2011

למעלה מ-320 שלוחים בכנס השנתי של סניפי JLI ● גלריה

ביום שני האחרון, יממה לפני ג' תמוז, למעלה מ-320 שלוחים מכל רחבי העולם התכנסו במלון 'הייאט ראג'נסי' שבלונג איילנד לכינוס השנתי ה-13 של 'המכון ללימודי יהדות - JLI ע"ש ראהר" ● בכינוס נטלו חלק מערך מגוון של מומחים בשלל תחומים כשהמטרה הייתה לתת רעיונות ואסטרטגיות שונות להמשכת ההצלחה ופיתוח הסניפים של JLI, מה שיגרום להגדלת המשתתפים בקורסים של JLI  לדיווח ולתמונות 
למעלה מ-320 שלוחים בכנס השנתי של סניפי JLI ● גלריה
צילום: בנצי ששון

ביום שני האחרון, יממה לפני ג' תמוז, למעלה מ-320 שלוחים מכל רחבי העולם התכנסו במלון 'הייאט ראג'נסי' שבלונג איילנד לכינוס השנתי ה-13 של 'המכון ללימודי יהדות - JLI ע"ש ראהר".

בכינוס נטלו חלק מערך מגוון של מומחים בשלל תחומים כשהמטרה הייתה לתת רעיונות ואסטרטגיות שונות להמשכת ההצלחה ופיתוח הסניפים של JLI, מה שיגרום להגדלת המשתתפים בקורסים של JLI.

בשעות הבוקר של יום הכינוס, השלוחים התחלקו בין ארבעה סדנאות שונים לפי בחירתם. בין הנושאים, שיווק ישיר עם מר אלן רוזנספאם. ניהול וארגון נכון עם מר סקוט דובין, יועץ פוליטי ואנליסט. מדיה חברתית למתחילים ומתקדמים עם מר פיני גנייביש, סמנכ"ל השיווק של Ice.com . אומנות הנאום והגשה עם מר קיווי ברנהרד, מרצה בעל שם עולמי בתחום. 

יו"ר JLI, הרב משה קוטלרסקי פתח את הסדנא המרכזית של הכינוס. בסיום דבריו הוזמנו ד"ר שמואל קלצקין והרב נחום מענגל שהציגו את שני הקורסים שילמדו בסניפי JLI בתקופת החורף בשנה הבאה - "ענייני כספים" ו"אתיקה יהודית בעסקים".

השליח הרב שלום רייטשיק דיבר על החשיבות בשימוש נכון במולטימדיה, כשמר סקוט דובין הקדיש את דבריו לטיפים מעשיים כיצד לבנות קהילת סטודנטים קבועה לקורסים.

לאחר מילות ברכה מהרב טוביה טלדון, השליח הראשי ללונג איילנד, סיפק הרב אברהם שטרנברג סקירה על הקורס הבא של JLI לתקופת הסתיו: "היכרות עם המיתוסים והמסתורין של היהדות", שנערך בעזרתה המשותפת של גב' רבקה סלונים. מר קיווי ברנהרד מסר הרצאה מרתקת בנושא "המרדף אחר אקסלנס, לקחים מהנמר האפריקאי". כשהמרצה האחרון היה מר אלן רוזנספאם שדיבר על שיטות שיווק נכונות תוך שהוא מציג שבעה  אסטרטגיות שיווק מוצלחות שנעשו ע"י שלוחים שונים.

הכנס נחתם בדברים מאת חבר וועד הפועל של JLI, הרב האש אפשטיין, מנהל JLI הרב אפרים מינץ, וכן הרב יוסף חיים קנטור, מנהל בית חב"ד תאילנד, שחתם את מסכת הנואמים עם מילים של השראה לקראת ג' תמוז.

"הצמיחה המרשימה של JLI גורמת למהפכה של לימוד התורה בבתי חב"ד ברחבי העולם", אומר יו"ר JLI, הרב משה קוטלרסקי. "כשראיתי את ההתלהבות והמומנטום של 320 השלוחים שהשתתפו השנה בכינוס, והרצון שלהם להרחיב עוד יותר את החשיפה שלהם בקהילות שלהם, זוהי הדרך המתאימה ביותר עם הכנסנו ליום הקדוש ג' תמוז".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.