מערכת COL | יום ה' תמוז ה׳תשע״א 07.07.2011

החלה כתיבת ספר התורה הנודד ● גלריית תמונות

ביום רביעי ד' תמוז, בני משפחה, חברים ומכרים של משפחת טלדון, השלוחים הראשיים ללונג איילנד, התכנסו בביתו של מזכיר הרבי בקראון הייטס, הרב בנימין קליין, לכתיבת האותיות הראשונות לספר תורה שנכתב לזכרו של ברוך ניסן טלדון ע"ה לדיווח ולתמונות
החלה כתיבת ספר התורה הנודד ●  גלריית תמונות
צילום: בנצי ששון

ביום רביעי ד' תמוז, בני משפחה, חברים ומכרים של משפחת טלדון, השלוחים הראשיים ללונג איילנד, התכנסו בביתו של מזכיר הרבי בקראון הייטס, הרב בנימין קליין, לכתיבת האותיות הראשונות לספר תורה שנכתב לזכרו של ברוך ניסן טלדון ע"ה.

ברוך, שיום הייארצייט ה-20 שלו הינו היום, ה' תמוז, היה ילד מצחיק ורגיש שלמרות גילו הצעיר, היה שופע בחוכמה ותובנה. ברוך נלחם ללא לאות בנטל הכבד של המחלה, כאשר לאחר מאמץ לא מבוטל, זמן קצר לאחר שהפך לבר מצווה הכניע אותה המחלה.

בהתנהגותו ומעשיו, ברוך הביא את מצוות אהבת ישראל לרמה חדשה. הוא תמיד היה על המשמר להתייחס לביישנים, לדאוג להאכיל את הרעבים, לרומם את אלו שמרגישים נחות וכל זאת עם חיוך רחב שהאיר כל פינה חשוכה בחייו שלו ושל הסובבים אותו.

כמו ברוך, כך גם ספר התורה שנכתב לזכרו יהיה יחודי. עם השלמתו של ספר התורה, ספר זה ינדוד ברחבי העולם בכדי לסייע לשלוחים בקהילות צעירות שעדיין לא יכולים להרשות לעצמם ספר תורה משלהם. אין ספק שברוך היה נותן חיוך ענק לרעיון הגלובלי הזה.

להשתתפות בכתיבת ספר תורה יחודי זה לזכרו של ברוך ניסן טלדון ע"ה, בקרו באתר www.thetravelingtorah.com  , מיזם שבאמצעותו השפעתו של ברוך בחייו הקצרים תהיה מורגשת לעוד שנים רבות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.