מערכת COL | יום ה' תמוז ה׳תשע״א 07.07.2011

בשורה למחנכי חב"ד: קרן סיוע לשלוחי הרבי בחינוך ● חשיפה

ביוזמת המרכז חינוכי חסידותי של צעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, ובאירגונו של מנהל המרכז איש החינוך הרב נפתלי רוט, תורחב הקרן לסיוע  לשלוחי הרבי בחינוך ופתיחת גמ"ח לתועלת המחנכים והמורים, כך נמסר ל-COL  כל הפרטים
בשורה למחנכי חב

ביוזמת המרכז חינוכי חסידותי של צעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, ובאירגונו של מנהל המרכז איש החינוך הרב נפתלי רוט, תורחב הקרן לסיוע לשלוחי הרבי בחינוך ופתיחת גמ"ח לתועלת המחנכים והמורים, כך נמסר ל-COL.

היוזמה היא חלק מהבשורות של וועידת המחנכים הכ"ג של צעירי חב"ד, שתיערך בתאריכים י'-י"א-י"ב מנחם אב במלון "ניר עציון" ותעמוד השנה בסימן: "לדעת לחנך".

בהקמת הקרן מסייע רבות הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, ומסתמנת אפשרות להשיג תמיכה עבור השתתפות בקייטנות ובמחנות קייץ לקראת ימי בין הזמנים. פרטים נוספים במיייל: [email protected]

מנהל המרכז חינוכי חסידותי הרב נפתלי רוט מסר ל-COL כי במסגרת ועידת המחנכים הכ"ג, יוקדש מושב מיוחד להצגת יוזמות ופרויקטים של מוסדות ו/או מחנכים הראויים לחיקוי בבחינת "נר לאחד נר למאה". להצגת כל פרויקט תוקדש 20 דקות. מנהלים ומחנכים המעוניינים להציג יוזמות ופרויקטים מן השטח שעמדו בהצלחה, מתבקשים לפנות למרכז בירושלים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.