מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשע״א 06.07.2011

התקשרות לרבי באלעד: מאות התוועדו ביום ההילולא

באלעד השתתפו מאות מתושבי העיר בהתוועדות מיוחדת לרגל ג' תמוז. הרב ישראל גרינברגר, רב מרכז חסידי ויז'ניץ באלעד ובפתח תקוה, דיבר על גדולתו של הרבי וכן סיפור אישי מהיותו אצל הרבי בחלוקת דולרים לצדקה ● ראש העיר, הרב יצחק עידן סיפר על הזכות שהיתה לו לפני 33 שנה להיכנס ולשהות במחיצת הרבי ביחידות לדיווח ותמונות 
התקשרות לרבי באלעד: מאות התוועדו ביום ההילולא
צילום: דרור איילון

באלעד השתתפו מאות מתושבי העיר בהתוועדות מיוחדת לרגל ג' תמוז. הרב ישראל גרינברגר, רב מרכז חסידי ויז'ניץ באלעד ובפתח תקוה, דיבר על גדולתו של הרבי וכן סיפור אישי מהיותו אצל הרבי בחלוקת דולרים לצדקה.

ראש העיר, הרב יצחק עידן סיפר על הזכות שהיתה לו לפני 33 שנה להיכנס ולשהות במחיצת הרבי ביחידות. הוא ריתק את המשתתפים בסיפור שמימי על נס שהתחולל ליד ציונו הק' של הרבי בניו-יורק שהוא בעצמו היה עד לזה.

בדברים מושכים את הלב דיבר הרב דוד מאיר דרוקמן רבה של קרית מוצקין על רוח קדשו של הרבי ועל היותו ענק בתורה הנגלית והנסתר. הוא תיבל את דבריו בסיפורים מיוחדים מגדולי החסידות על צדקותו של הרבי ובסיפורי חסידים.

עד השעות הקטנות של הלילה ישבו הציבור והאזינו בקשב רב לרב נתנאל לייב, ראש כולל ערב בביהכנ"ס חב"ד אשר דיבר על עניינו של רבי והשפעתו על אנשי דורו שזור בסיפורי חסידים. במהלך ההתוועדות הועבר פ"נ למלאות בין המשתתפים שנשלח לאהל הק'. המשתתפים צפו בוידאו על רגעים מיוחדים במחיצתו של הרבי. ההתוועדות אורגנה ע"י "היכל החסידות" בעיר אלעד בניהולו של ר' שלום רוזנברג ועל-ידי קהילת חב"ד בעיר

       

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.