מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשע״א 06.07.2011

מאות בהתוועדות ג' תמוז המרכזית בטבריה ● תמונות

מאות מתושבי טבריה התאספו סביב שולחנות ערוכים להתוועדות ג' תמוז המרכזית שאורגנה ע"י תלמידי ישיבת תומכי תמימים בעיר ● על גבי מסכים הוקרן נאומו של הרב הראשי לישראל הרב שלמה עמאר שהיה אמור להשתתף באירוע אך לא חש בטוב ● הרב עמאר הקדיש בדבריו מילים מיוחדות לתלמידי הישיבה בציינו את העובדה שהלימודים בה מתקיימים כסדרי ישיבת תומכי תמימים שהייתה בליובאוויטש ועורר אותם להתייגע בתורה בדרכו של הרבי לדיווח ותמונות
מאות בהתוועדות ג' תמוז המרכזית בטבריה ● תמונות

מאות מתושבי טבריה התאספו סביב שולחנות ערוכים להתוועדות ג' תמוז המרכזית שאורגנה ע"י תלמידי ישיבת תומכי תמימים בעיר.

את ההתוועדות הנחה הרב נפתלי ליפסקר מנהל אגף הסניפים בצעירי חב"ד שפתח את האירוע בביאור עניינו המיוחד של יום ג' תמוז לאורך הדורות.

על גבי מסכים הוקרן נאומו של הרב הראשי לישראל הרב שלמה עמאר שהיה אמור להשתתף באירוע אך באותו יום לא חש בטוב ושלח את ברכתו דרך הוידיאו.

הרב עמאר הקדיש בדבריו מילים מיוחדות לתלמידי הישיבה בציינו את העובדה שהלימודים בה מתקיימים כסדרי ישיבת תומכי תמימים שהייתה בליובאוויטש ועורר אותם להתייגע בתורה בדרכו של הרבי, כמו"כ האריך בהפלאת מעלתו של הרבי שנשלח משמיים לשקם את דורנו מהריסות השואה האיומה והעלה זכרונות משליח הרבי למרוקו הרב שלמה מטוסוב ז"ל.

ר' דוד מרציאנו סיפר את סיפור חייו המשולב במופתים אישיים שחווה אצל הרבי שהמיוחד שבו שבזכות ברכתו והבטחתו של הרבי נולד לר' דוד ורעייתו בן אחרי 20 שנה בדיוק.

כמו"כ נשאו דברים: הרב דוד ועקנין שליח הרבי ורב היישוב מנחמיה, הרב שלמה דידי רב איזורי עמק הירדן והרב דוב טייכמן מרבני העיר טבריה.

כיבדו את האירוע בנוכחותם הרבנים הגאונים: הרב יוסף חיים רוזנבלט שליח הרבי ורב איזורי גליל תחתון, הרב אברהם מלול רב ביהכנ"ס מורשת ישראל, הרב משה שחר ראש ישיבת נר ישראל, הרב יוסף קרמר שליח הרבי ורב קהילת חב"ד טבריה, הרב שמואל גרוזמן שליח הרבי למגדל, הרב ברוך לבנוני ראש ישיבת תומכי תמימים בטבריה הרב שמעון קוצ'ובייבסקי משפיע הישיבה והרבנים הרב ראובן גול והרב שניאור טורקוב משלוחי הרבי לטבריה, פרנסי העיר: ר' אליהו זיגדון מ"מ ראש עיריית טבריה ור' יוסף ועקנין חבר מועצת העיר.

את האירוע ארגנו תלמידי ישיבת חב"ד בעיר, בסיוע רבני הישיבה ובית חב"ד.    

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.