מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשע״א 06.07.2011

אבות ובנים לומדים ומתקשרים ב"אהלי מנחם" ביתר עילית

בביתר עילית התכנסו אמש תלמידי חיידר אהלי מנחם "אבות ובנים" – התלמידים יחד עם הוריהם שיחיו לרגל יום הגדול והקדוש ג' בתמוז ● האירוע התקיים באולם המפואר "עטרת הנחל" שבעיר, ומבעוד יום התכנסו בו ההורים התלמידים וצוות החיידר ללימוד משותף של פרק כ"ז בתניא, קודם תפילת מנחה צפו בתמונות
אבות ובנים לומדים ומתקשרים ב
בביתר עילית התכנסו אמש תלמידי חיידר אהלי מנחם "אבות ובנים" – התלמידים יחד עם הוריהם שיחיו לרגל יום הגדול והקדוש ג' בתמוז.

האירוע התקיים באולם המפואר "עטרת הנחל" שבעיר, ומבעוד יום התכנסו בו ההורים התלמידים וצוות החיידר ללימוד משותף של פרק כ"ז בתניא, קודם תפילת מנחה.

לאחר תפילת מנחה חזר הת' מנחם מענדל שיחי' מרכוס את המאמר "ואתה תצווה", ולאחר מכן התיישבו התלמידים עם הוריהם ללימוד משותף של המשניות עם אותיות השם, מתוך חוברת מהודרת שהודפסה על ידי החיידר. החוברת כללה את המאמר, המשניות, פרק התניא, סיפורים מיוחדים על הרבי – וכן תפילת מנחה וערבית.

בסיום לימוד המשניות המשותף על ידי האבות והבנים, פצחה מקהלת החיידר בניגוני רבותינו נשיאנו וניגוני הרבי נשיא דורנו – בליווי ר' שלום כינורי על האורגן, ור' דניאל בלן - אביו של אחד התלמידים בהופעה מיוחדת בהתנדבות, על כלים מיוחדים כצ'לו, כינור ועוד.

לאחר תפילת ערבית התיישבו כולם להתוועדות סביב שולחנות ערוכים כיד המלך ברוב פאר והדר, בראשותו של המשפיע הרב מנחם מענדל שיחי' הכהן רוט שהפליא בסיפורי חסידים והוראות למעשה, בקשר ליום הגדול והקדוש.

בסיום ההתוועדות קיבלו על עצמם התלמידים החלטות טובות של שינון פרקי תניא בעל פה. יש לציין את התלמידים דובי שיחי' הרשקופ ומנדי שיחי' מרכוס שנבחנו לרגל היום הגדול והקדוש על י"ב פרקי תניא בעל פה.
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.