מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשע״א 06.07.2011

מחר ב'בניני האומה': הכנס הארצי השנתי של נשי ובנות חב"ד

מחר (חמישי) יתקיים ב'בניני האומה' בירושלים הכנס הארצי השנתי של נשי ובנות חב"ד. כנס זה הוא מעמד מיוחד בו מתלכדות כ-7000 נשים ממגוון גילאים, מגזרים,ומכל רחבי הארץ, ללימוד, עיון וחוויה. הכנס מהווה חוויה רוחנית וחברתית מרכזית עבור אלפי נשים ובנות בכל קיץ מחדש. סביר להניח שזהו אחד האירועים הגדולים ביותר בתבל, לנשים בלבד לסיפור המלא
מחר ב'בניני האומה': הכנס הארצי השנתי של נשי ובנות חב
מחר (חמישי) יתקיים ב'בניני האומה' בירושלים הכנס הארצי השנתי של נשי ובנות חב"ד. כנס זה הוא מעמד מיוחד בו מתלכדות כ-7000 נשים ממגוון גילאים, מגזרים,ומכל רחבי הארץ, ללימוד, עיון וחוויה. הכנס מהווה חוויה רוחנית וחברתית מרכזית עבור אלפי נשים ובנות בכל קיץ מחדש. סביר להניח שזהו אחד האירועים הגדולים ביותר בתבל, לנשים בלבד.

חשוב לציין שהרבי, מייסד ארגון נשי ובנות חב"ד, הוא זה שיזם את הכנס, כבר לפני שנים רבות, ועודד כל אישה להשתתף בו. הרבי אף ציין שההשתתפות בכנס היא צינור לקבלת ברכת ה' בכל המצטרך. אכן, נשים רבות מספרות כי בזכות הכינוס התחולל מהפך משמעותי בחייהן ונושעו ממצב בלתי רצוי בו היו נתונות.

בתוכנית האירוע מושקעת חשיבה רבה. התכנים מועברים בצורה של חוויה היוצרת הזדהות ומצליחה לחדור אל הלב לקראת הפנמה. החלטות טובות ומבורכות מתקבלות אצל נשים ובנות רבות בשעת הכנס. הכנס מופק ברמה מקצועית גבוהה ביותר, והוא חלק אחד מתוך פעילות מגוונת של ארגון נשי ובנות חב"ד במשך השנה כולה.

השנה הכינוס הוא בסימן: "בנערינו בזקנינו בבנינו בבנותנו – נלך!" והוא עוסק בקשר הרב דורי המשפחתי ובחשיבות של כל חוליה בשרשרת הדורות בבניית עם ישראל מיציאת מצרים ועד הגאולה.

הכינוס יחשוף תכנים הקשורים לכיבוד הורים, התייחסות לילדים, משמעות המשפחה בהקשר רחב יותר – משפחת עם ישראל -  ועוד ועוד. הכול מובע באמצעים אומנותיים וחזותיים מתקדמים, המאפשרים להפנים את המסרים העמוקים לחיי היום יום.

חברות רבות במיוחד התגייסו לנתינת חסות לאירוע, והן תופענה עם שלל מתנות ביריד החברות בכניסה לבנייני האומה. אלפי נשים כבר הבטיחו את מקומן בכינוס, כי אם הרבי רוצה שנהיה כאן – אנחנו כאן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.