מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשע״א 03.07.2011

הרב עמאר בחן תלמידים מצטיינים מ"צעירי השלוחים"

תלמידים מצטיינים מישיבת 'צעירי השלוחים' שבצפת, נבחנו על כל מסכת פסחים בעל פה בבת אחת אצל הרב הראשי לישראל הראשל"צ הרב שלמה עמאר שיצא מגדרו לברך את הנבחנים ובמשך זמן ארוך התוועד וחיזק את המצטיינים לסיקור ולתמונות 
הרב עמאר בחן תלמידים מצטיינים מ

ביום שלישי האחרון נבחנו קבוצת תלמידים מצטיינים מישיבת 'צעירי השלוחים' בצפת על כל מסכת פסחים בעל פה בבת אחת. התמימים: ישראל אריה ליב שי' קיבמן - ליוורפול, אנגליה;רפאל מאיר שי' אברג'ל - סינגפור, סינגפור; ישראל אריה ליב שי' לאשקאר – פריז, צרפת;מנחם מענדל שי' כהן – קרית עקרון; מנחם מענדל שי' הרצל – ראש פינה; ישראל אריה ליבשי' שפירא – פריז, צרפת; שקדו במשך כל השנה כולה ועמלו ימים כלילות על השינון בעל פה עד הגיעם ליום המיוחד של המבחן על כל מסכת פסחים בבת אחת.

התלמידים המצטיינים, שהנם בני שלוחי הרבי מכל רחבי תבל, ביקרו אצל הרב הראשי לישראל הראשל"צ הרב שלמה עמאר שפינה זמן ניכר מסדר יומו העמוס מאוד על מנת להתוועד, פשוטו כמשמעו, ולחזק את התלמידים המצטיינים.  הראשל"צ שליט"א התעניין אצל כל תלמיד היכן בעולם הוריו נמצאים בשליחות כשהוא מראה היכרות עם השלוחים בעולם מתוקף היותו הרב הראשי לישראל.

בדבריו עמד הראשל"צ על גודל עוצמת פעילותו של הרבי בכל העולם כולו כאשר זה נובע דווקא מתוך עוצמת גדולת הרבי בתורה. הראשל"צ עודד וברך את התמימים באומרו: 'הנכם גורמים נחת רוח גדולה לרבי, ודווקא אתם תוכלו להצליח בשליחות הרבי ברחבי תבל מתוך יגיעה בתורה'. זמן רב ישבו התמימים בלשכת הרב הראשי כאשר הוא מוסיף להתעניין, לברך ולעודד כל תלמיד על ההשקעתו הגדולה ועל העמידה בהצלחה במבחן.

את התלמידים ליוו ראש הישיבה הרב שלום דובער הרצל והמנהל הרוחני הרב שלמה שי' אזרף שבמשך כל השנה עודדו והמריצו את התלמידים ללמוד את כל המסכת בעל פה. במשך השנה הגיעו רבני ערים לבחון את התלמידים על פרקים בעל פה; הרב ישראל רושצקי רב מועצה האיזורית מבואות חרמון; הרב שמואל אליהו רבה הראשי של העיר צפת ת"ו; הרב יחיאל מאיר שטרן רבה של מירון; הרב אברהם דווידוביץ רבה של ראש פינה; והרב ישעיהו הרצל רבה הראשי של העיר נצרת עלית.

הרב חיים חייקל קפלן השליח הראשי לצפת ת"ו ומנהל הישיבה מוסר כי להנהלת הישיבה ישנם כבר תוכניות ארוכות טווח לשנת הלימודים הבעל"ט תשע"ב בה ישננו התלמידים את מסכת קידושין ועוד מסכתות בעל פה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.