מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשע״א 30.06.2011

התעוזה של רחל בולטון: תכירו את "תעצומות" ● אחת משלנו

אחרי שעזבה את משרד הפרסום החרדי הגדול בישראל, הגב' רחל בולטון מכפר-חב"ד הקימה את "תעצומות" ● "צריך הרבה אומץ ובעיקר העזה כבעלים של משרד מצליח, לעשות את הצעד הזה ולמכור את העסק לטובת החזון החדש שלי", היא אומרת בראיון מיוחד למדור "אחד משלנו" ● מה זה "תעצומות" ומה עומד מאחוריו? ● מיוחד למגזין שישי  לסיפור המלא
התעוזה של רחל בולטון: תכירו את
מאת שלומית, COL

האורחת: הגב' רחל בולטון מקימת "תעצומות".

מה נדרש ממך כדי לקום ולהוציא את היזמה הזו לפועל?

הרבה אומץ ובעיקר העזה כבעלים של משרד מצליח, לעשות את הצעד הזה ולמכור את העסק לטובת החזון החדש שלי ובכדי להעצים את הקיים.

העניין הוא לדעת שאין לפחד מהקושי כי במהותו הוא רק קרש קפיצה ותכליתו האחת היא להעצים אותנו, הקושי נותן את היכולת להתקדם ואת תעצומות הנפש להמשיך הלאה.

כמשל החסידות על "שמן כתית למאור" - הזיתים מוציאים שמן רק כאשר הם נכתשים ולכאורה נשברים. המשבר ,הקושי הוא בעצם האתגר המאפשר לנו לעלות .

על הסדנא ובכלל:

החסידות מדברת על איך לעדן את המידות אני, בסדנא מתרגמת את זה ל"מעשה בפועל" ע"י חיבור של חיי היום יום למציאות המחייבת אותו להשתנות.

אני יודעת מניסיוני, שרק כאשר הסכמתי להסתכל לחולשות ולפחדים בעיניים, ולהסתכל פירושו להכיל, רק כאשר אפשרתי לא להתייחס אליהם כאל נקודות תורפה אלא כאל כלים לצמיחה ולתיקון עצמי, הצלחתי באמת לפתח את השיטה ולעבד את חולשותיי ואז גם להנחיל אותה לאחרים.

העניין הוא לא לשנות את המציאות, האנרגיה צריכה לפנות לשינוי ההסתכלות. כאשר משנים את הפרספקטיבה על החיים ועל השגרה שלנו המציאות ממילא מקבלת מימד חדש ומשתנה ע"פ רצונותינו.

במהלך חיי העסקיים באתי במגע עם אנשים מכל גווני הציבור וממגזרים שונים. במקרים רבים היו אלו אנשים שמבחוץ, לכאורה, עטו על עצמם מעטפת של "הכל בסדר", אך תמיד חשתי בצורך הפנימי שלהם למעבר מהקיים, להכרה עצמית ולמימוש.

בשלב מסוים החלטתי להרים את הכפפה ולחולל שינוי בחיי שלי ובהמשך גם לצאת החוצה ולהעמיד מעין מראה מול מציאות האדם ולתת לו להבין את הצורך שלו בשינוי וכמובן להעניק לו את הכלים שיעזרו לו בכל תחומי החיים, בהם הוא חש תקיעות, מעצורים, טינה, פחד וחשבונות ישנים. הכלים הללו יעזרו לו להתחבר לעצמו מעומק עצמיותו.

למה זה חשוב? רק כאשר אדם מקבל ומכיל את עצמו כראוי הוא יכול לתת באמת לאחרים כמו שכתוב " ואהבת לרעך כמוך". אם אין "כמוך " איך יהיה "ואהבת"...

השיטה:

בסדנא ניתנים כלים להסתכלות שונה. הסתכלות הנותנת גוון שונה לכל סיטואציה לכאורה טריוויאלית בחיים ומשווה לה את היופי הטמון בה. במהלך הסדנא נידונים היבטים שונים ופתרונות למתן כלים לקשיים וחיבוטים בחיי העבודה, החברה, המשפחה ובכל תחום שהוא.

אין צורך לפחד מחשיפה. משתתפת המעוניינת להיחשף יכולה לעשות זאת, ומי שלא, מוזמנת לאסוף את שנאמר בסדנא ולשבץ לעצמה את הכלים בחייה היא.

מסר: הסדנא נותנת את הפנינים, הקהל מוזמן לאסוף אותם ולהשחילם לכדי מחרוזת ארוכה.

פרטים: אפשרות להזמנת הרצאה בודדת הנוגעת במכלול הדברים ומקנה את השפה של הסדנא. הסדנא עצמה מונה 10 מפגשים המקנים את הכלים לשימוש בשפה זו ולחולל בעזרתם את השינוי.

רפרטואר: ההרצאות הועברו במס' בתי-חב"ד באירופה, בהם הועברו לציבור בכלל ולשליחות בפרט שקיבלו כלים ופסק זמן להטעין את המצברים לעבודתם העוסקת כל כולה בנתינה לזולת.

"בבאנקעט" השליחות השנתי שהתקיים בניו-יורק ב-כ"ב שבט הועברה הרצאה רבתי לשליחות דוברות העברית הפזורות בעולם. ההרצאה זכתה להדים רבים והועברה בהצלחה תוך שיתוף פעולה מצד השליחות שהיו אסירות תודה ואחוזות התפעלות מאמיתת הדברים ומנכונותם בחייהן.

בין השאר כמובן ההרצאות והסדנאות מועברות ברחבי הארץ וצוברות תאוצה רבה בקרב נשים מכל המגזרים.

קהל יעד: נשים, שליחות, עקרות בית וקרייריסטיות המתמודדות יום-יום עם מציאות החיים התובעת מהן לוותר על נוחות ועל אנוכיות זמנית, נשים הנותנות מעצמן ומאישיותן ומעוניינות להטעין עצמן ולחוש ממולאות דיין בשביל להמשיך בעשייה.

הפידבק שלי: שנשים יכולת לומר "הלכתי הביתה והלילה, היום למחרת והשבוע שאחרי התנהלו באופן שונה"...

המחירים: משתנים על-פי ההזמנה.

הטבות לגולשים: מבצעים חמים למארגני ההרצאות והסדנאות כתוצאה מכתבה זו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.