מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשע״א 29.06.2011

כינוס שלוחי חב"ד בקמפוס: השראה ל-650 משתתפים ● גלריה

למעלה מ-250 שלוחים ושלוחות יחד עם 300 ילדיהם נהנים בימים אלו מהרשמים אותם חוו במהלך כינוס השלוחים העולמי של חב"ד בקמפוס שנחתם בסוף שבוע בצפון מדינת ניו יורק ● הכינוס שנערך בעזרתם של 80 מתנדבים ואנשי צוות, הינו פרוייקט של "קרן חב"ד בקמפוס העולמי" שמשמש כמרכז העצבים וכבסיס הבית ללמעלה מ-160 סניפים של מרכזי "חב"ד בקמפוס" ברחבי העולם, כאשר נושא הכינוס שהיה "חזק, חזק ונתחזק" הורגש לאורך כל הכינוס כולו   לדיווח ולגלריה 
כינוס שלוחי חב
צילום: בנצי ששון

למעלה מ-250 שלוחים ושלוחות יחד עם 300 ילדיהם נהנים בימים אלו מהרשמים אותם חוו במהלך כינוס השלוחים העולמי של חב"ד בקמפוס שנחתם בסוף שבוע בצפון מדינת ניו יורק.

במהלך ארבעת ימי הכינוס הנערך זו השנה העשירית, לוח הזמנים היה מלא בשיעורים, סמינרים, התוועדויות, הרצאות ופעילויות נפרדות לשלוחים ושלוחות שכללו כמעט כל נושא הקשור לעולם השליחות, כולל חינוך, שלום בית, גיוס כספים, רשתות חברתיות וניהול מוסד ארגוני.

הכינוס שנערך בעזרתם של 80 מתנדבים ואנשי צוות, הינו פרוייקט של "קרן חב"ד בקמפוס העולמי" שמשמש כמרכז העצבים וכבסיס הבית ללמעלה מ-160 סניפים של מרכזי "חב"ד בקמפוס" ברחבי העולם, כאשר נושא הכינוס שהיה "חזק, חזק ונתחזק" הורגש לאורך כל הכינוס כולו. 

עבור 300 ממשתפי הכינוס, עצם התכנסותם לא היה עבור פעילות בית חב"ד וכדומה, במקום זאת הם נהנו מ'די קעמפ'. אלו הם ילדי השלוחים שנהנו מתוכנית מגוונת שתוכננה בקפידה עבורם ע"י הצוות המסור.

בישיבת הסיכום של הכינוס, המשתתפים שמעו דברים מסגן נשיא 'קרן חב"ד בקמפוס העולמי', הרב יוסי גורדון שאף הנחה את האירוע. יו"ר חב"ד בקמפוס, הרב משה קוטלרסקי ותורמי הארגון מר ג'ורג' ראהר שהוצג ע"י הרב נחמיה ווגל, שליח ברוצ'סטר וחבר וועד המנהל של חב"ד בקמפוס ומר דוד שלגר שהוצג ע"י הרב אלי ברקמן, שליח לאוניברסיטת אוקספורד, וחבר וועד המנהל של חב"ד בקמפוס.

האירוע כולו נערך ע"י מנהלי הכינוס הרב משה חיים ורעייתו נחמה דינה דובראבסקי, בעזרתם של וועד הכינוס הרב דוד ורעייתו גולדי טייכטל, שלוחים לאוניברסיטת אילינוי. הרב אשר ורעייתו דבורה לאה יארס, שלוחים לאוניברסיטת רוצ'סטר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.