מערכת COL | יום כ"ו סיון ה׳תשע״א 28.06.2011

25 שנים לבית חב"ד רעננה: ספר תורה חדש הוכנס ● גלריה

ברוב הוד והדר נחגג טקס 25 שנה לפעילות בית חב"ד ברעננה בראשות הרב אליהו שדמי והכנסת ספר תורה שנתרם לקהילת חב"ד רעננה על ידי משפחת גולן ● הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר כיבד את משפחת גולן ובית חב"ד רעננה בנוכחותו בטקס סיום כתיבת האותיות, ואף נשא דברי תורה וברך את המשתתפים ● לאחר עריכת 'הקפות' המשיכו החוגגים לסעודת מצווה חגיגית ומפוארת באולם בית חב"ד לדיווח ולתמונות 
25 שנים לבית חב
ברוב הוד והדר נחגג טקס 25 שנה לפעילות בית חב"ד ברעננה והכנסת ספר תורה שנתרם לקהילת חב"ד רעננה ע"י המשפחה החשובה משפחת גולן: ר' מנוח ובניו דויד ואברהם, לע"נ ההורים שמעון צ'יורה בן שמעון וחנה לוסיה.

הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר כיבד את משפחת גולן ובית חב"ד רעננה בנוכחותו בטקס סיום כתיבת האותיות, ואף נשא דברי תורה וברך את המשתתפים.

בתהלוכה המרשימה לקחו חלק אלפי משתתפים תושבי רעננה, אורחים ושלוחי חב"ד מרחבי העולם.

בראש התהלוכה להקת מתופפי צבאות השם מכפר חב"ד ובובות ענק. רחוב אחוזה הרחוב הראשי ברעננה נסגר לתנועה ומאות מתושבי העיר החולפים נעמדו לצלם את האירוע המיוחד ואף להצטרף להקפות.

האווירה המחשמלת בזמן ההקפות אינה ניתנת. במקביל התלהבו הילדים מתוכנית מגוונת ומהנה: סדנאות יצירה, מופע קוסם, בובות מרקדות ועוד.

לאחר עריכת 'הקפות' המשיכו החוגגים לסעודת מצווה חגיגית ומפוארת באולם בית חב"ד.

את האירוע הנחה בטוב טעם הרב שאול אליטוב ראש ישיבת כפר סיטרין. ר' מנוח גולן נשא דברים מרגשים בהם ציין את החמימות המיוחדת בה נתקל בקהילת חב"ד רעננה ובמיוחד מהשליח הרב אליהו שדמי והביע את תקוותו כי זכות ספר התורה תשפיע על כל העיר רעננה לקרבה לתורה ומצוות.

את המשא המרכזי של הערב נשא שליח הרבי לרעננה הרב אליהו שדמי שחזר נקודות משיחת הרבי על יחודיות כל ספר תורה המוכנס להיכל. בדבריו היוצאים מן הלב הודה למשפחת גולן על הזכות המיוחדת בה זיכו את בית חב"ד במתנה מיוחדת במינה, ספר תורה מהודר בשנת ה–25.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.