מערכת COL | יום כ"ה סיון ה׳תשע״א 27.06.2011

סגן השר יעקב ליצמן: "חייבים חב"ד בכל העולם" ● גלריה שניה

במהלך וועידת המנהלים הנערכת במרכז האירועים המפואר TERRA בקיסריה, המאורגנת על ידי אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, נשאו דברים גם: ח"כ איוב קרא סגן השר לפיתוח הננג והגליל ("מוקיר ומעריך את פעילות חב"ד בארץ ובעולם"), סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ("חייבים חב"ד בכל העולם"), יו"ר סיעת "אגודת ישראל" ח"כ ישראל אייכלר ("איפה שיש יהדות יש חב"ד"), לצד מר לירן דן, סמנכ"ל "אינטראקטיב" חדשות ערוץ 2 ("חב"ד - חיים בעידן הדיגיטלי")  לדיווח ולגלריה שנייה + ח"כ מופז: "יש לכם משימה לאומית: לאחד את העם" ● גלריה ראשונה
סגן השר יעקב ליצמן:
מנהלים בוועידה. למטה מימין לשמאל: ח"כ יעקב ליצמן, ח"כ איוב קרא, וח"כ ישראל אייכלר ● צילום: שמוליק סופר, COL

שרון גושן, TERRA בקיסריה
צילום: שמוליק סופר

במהלך וועידת המנהלים הנערכת במרכז האירועים המפואר TERRA בקיסריה, המאורגנת על ידי אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, נשאו דברים גם: ח"כ איוב קרא סגן השר לפיתוח הננג והגליל, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, ויו"ר סיעת "אגודת ישראל" ח"כ ישראל אייכלר, לצד מר לירן דן, סמנכ"ל "אינטראקטיב" חדשות ערוץ 2.

ח"כ איוב קרא, דיבר על הצורך לשמור על שלימות העם, וציין כי מוקיר ומעריך את פעילות חב"ד בארץ ובעולם. הוא סיפר עוד על פועלו לשמירה על קברי יהודים בסוריה, לבנון וטורקיה, ובכל מקום שניתן. הוא ציין בגאווה את עובדת היותו דרוזי הנאמן לארץ ישראל, כמו כל אחיו הדרוזים. 

ח"כ ליצמן: "חייבים חב"ד בכל מקום בעולם"

הנואם הבא, היה סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן, שכיהן בעבר שלוש פעמים כיו"ר ועדת הכספים. הוא העניק טיפים ועצות לשלוחים מעבודתו הפרלמנטרית בכנסת, וציין את הקידוש ה' שחב"ד עושה בעולם. "חייבים חב"ד בכל מקום בעולם", אמר ח"כ ליצמן, וציין את מערכת הקשרים והיחסים הטובה שבין חסידות גור וחב"ד לאורך כל השנים, וגם בימים אלו. ליצמן המצוי בימים אלו, בשיאה של שביתת רופאים, התייחס גם לכך, וציין כי הוא נלחם למען הרופאים בישראלים, הנאנקים תחת עבודה סביב השעון.

ח"כ ישראל אייכלר, נשא אף הוא דברים וציין את עשרות אלפי תלמידי מוסדות חב"ד במוסדות בארץ, וחיזק את מנהלי המוסדות על פועלם הרב. הוא ציין שהוא נתקל בשלוחי חב"ד בכל פינה בעולם, ועל ביקורו האחרון בשטרסבורג, שם פגש גם את חב"ד. "פעם היו אומרים "איפה שיש חב"ד יש קוקה קולה", היום ניתן לומר ש"איפה שיש יהדות יש חב"ד". ח"כ אייכלר הזכיר גם את ההיסטוריה של אדמו"רי חב"ד שנלחמו בתנועת ההשכלה, ובקומוניסטים בברית המועצות, וכך גם חב"ד נלחמת היום למען עתיד חינוך ילדינו".

"חב"ד - חיים בעידן הדיגיטלי"

מר לירן דן, סמנכ"ל "אינטראקטיב" חדשות ערוץ 2, אמר בפתח דבריו כי חב"ד ראשי תיבות: "חיים בעידן הדיגיטלי". במשך שעה ארוכה, נשא לירן דברים על "כל העולם כולו כפר גלובלי קטן" - שיווק המוסד, גיוס כספים וחשיפה לקהל יעד חדש בהתפתחות התקשורתי. מר לירן דן שהספיק להכיר באופן אישי את תנועת חב"ד ופעולותיה נתן עצות מנסיונו בתקשורת ההמונים, והדגים למנהלי המוסדות איך בפעולות תקשורתיות פשוטות ניתן להשפיע באופן דרמטי על שיווק המוסד, גיוס הכספים וחשיפה לקהל יעד חדש.

בתום המושב המרכזי, פנו המנהלים לסנדאות שונות תחת הכותרת: "חדשות בשיווק". הסדנה הראשונה הועברה על ידי מר זאב רביד סמנכ"ל מיתוג שלמור אבנון עמיחי, ובהשתתפות השליח בשכונת בבלי בתל אביב הרב שלום גליצנשטיין. המנהלים נחשפו להצלחת "מיתוג חב"ד" וכיצד הדבר ימנף וישרת את המוסד. סדנה שנייה עסקה בבניית מועדון בוגרים ותורמים לשמירת קשר וסיוע במימון המוסד עם חברת "ינהלני" העוסקת בתחום, ועל ידי נציגה מטעם אגודת חסידי חב"ד הרב נועם רוט.

הוועידה נערכת בחסות חברת אורנג'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.