מערכת COL | יום כ"ה סיון ה׳תשע״א 27.06.2011

ח"כ מופז: "יש לכם משימה לאומית: לאחד את העם" ● תמונות

במרכז האירועים המפואר TERRA בקיסריה, נפתחה הבוקר (שני) וועידת מנהלי מוסדות חב"ד, המאורגנת על ידי אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש, והדובר הראשון בוועידה היה ח"כ מר שאול מופז יו"ר וועדת חוץ וביטחון ● "רק בחב"ד יכולים כל מנהלי המוסדות לשבת כאיש אחד", אמר, וציין את תרומתם של שלוחי חב"ד. אני רוצה לחזק את ידיכם, ואת הפעילות העניפה של חב"ד, שהיא חשובה מאוד לעם ישראל. "תמשיכו לפתח את המותג "חב"ד" שמחבר את כל חלקי העם. זו משימה לאומית וגם משימה הכרחית", אמר  לדיווח ולתמונות ראשונות 
ח
צילום: שמוליק סופר, COL

שרון גושן, TERRA בקיסריה
צילום: שמוליק סופר


במרכז האירועים המפואר TERRA בקיסריה, נפתחה הבוקר (שני) וועידת מנהלי מוסדות חב"ד, המאורגנת על ידי אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב. וועידת המנהלים נערכה בחסות חברת אורנג'.

וועידת המנהלים נהפכה למסורת בקרב מאות מנהלי המוסדות של חב"ד הפזורים בכל רחבי הארץ, כשמידי שנה הם מתכנסים יחד כאיש אחד בלב אחד, דנים בנושאים העומדים על הפרק סביב חינוך המוסדות, ויושבים סביב שולחן אחד כדי לטכס עצה יחד במגוון הדרכים והאפשרויות להרחיב ולהגדיל בגשמיות וברוחניות את מוסדות חב"ד בישראל.

במהלך הוועידה, שתתפרס על פני יום שלם ידונו בנושאים החשובים העומדים על הפרק בקרב כל מנהלי המוסדות, ילבנו את הסוגיות הנחוצות ויצאו עם שורה של בשורות למנהלי המוסדות. הוועידה תתפרס על פני מספר אולמות כשהדיונים המרכזיים יתקיימו במליאה שבאולם המרכזי. במהלך היום יגיעו להשתתף וליטול חלק באירוע: שרי ממשלה, סגני שרים, חברי כנסת, אישי ציבור, ובכירי המשק הישראלי.

הוועידה נפתחה בדברים שנשא שליח הרבי ורבה של קריית אתא, הרב חיים שלמה דיסקין, שנשא דברים על "הדרך הישרה" - הדרך הנפלאה שסלל הרבי למנהלי המוסדות ועסקני חב"ד. הרב דיסקין, שלו נסיון עשיר בשליחות ובעשייה, חלק עם המשתתפים עצות מענות שקיבל ברבות השנים מהרבי.

הוועידה הונחתה על ידי שליח הרבי באור עקיבא-קיסריה, הרב אליעזר שמולביץ, שקיבל בברכה את ח"כ מר שאול מופז יו"ר וועדת חוץ וביטחון, ח"כ יעקב אדרי, ויו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב.

"יש לכם משימה לאומית: לאחד את העם"

הדובר הבא, היה ח"כ מר שאול מופז יו"ר וועדת חוץ וביטחון. מופז, ציין כי הוא רואה חשיבות רבה בכך שמנהלי מוסדות חב"ד, מהצפון ומהדרום יחד, מתאספים ליום דיונים מרתוניים בכדי לדון בנושאים החשובים העומדים על הפרק, ולהתמודד  עם כל בעיה ומצוקה.

"רק בחב"ד יכולים כל מנהלי המוסדות לשבת כאיש אחד", אמר, וציין את תרומתם של שלוחי חב"ד הפועלים בכל פינה נידחת בעולם, בכדי להביא את אור התורה והיהדות לכל יהודי". מופז ציין כי "באופן אישי אני קרוב מאוד לציבור הדתי והמסורתי. יש לי קשר עמוק שנמשך לאורך כל הקריירה, גם במסגרת צה"ל".

"אני רוצה לחזק את ידיכם, ואת הפעילות העניפה של חב"ד, שהיא חשובה מאוד לעם ישראל. אני רוצה לחזק את ידי יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, ואני קורא לך: "תמשיכו לפתח את המותג "חב"ד" שמחבר את כל חלקי העם. זו משימה לאומית וגם משימה הכרחית", סים את דבריו.

הדובר היה ח"כ יעקב אדרי, איש אור עקיבא, וידיד חב"ד וותיק. ח"כ אדרי סיפר על קשריו עם חב"ד, וכיצד פעם בעת ביקור בגרמניה, הוא נתקע ללא מזון כשר. "הרמתי טלפון לשליח חב"ד בקרקוב הרב אליעזר גוראריה, ובתוך מספר שעות, הגיעו אליו בחורים חב"דיים מברלין, ועימם מזון כשר. הוא שיבח את מארגני הוועידה, ואיחל להם הצלחה בהמשך.
 
כלים לניהול תקציב

הרצאה בנושא "כלים לניהול תקציב" נשא מר זאב פרץ, מנהל בכיר בתעשייה הקיבוצית ומנכ"ל חברת "ערך נוסף" לפחתוח ארגוני וניהולי. פרץ, נשא דברים על חשיבות ניהול ושימור תקציב המוסדות להגדלת ההון והרווחיות. באמצעות שקפים ומצגת הוא הציג לשלוחים את היחס הנכון בין הכנסות להוצאות, מה מתאים למוסד, מהם סדרי העדיפויות בניהול מוסד, וכיצד לא לקחת התחייבויות מעבר ליכולת. ההרצאה המאלפת נשמעה בשקיקה רבה על ידי המנהלים, שהציגו בסיומה שאלות למרצה, מתוך מטרה להעשיר את הידע, ואת הרצון לפתח את המוסדות. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.