מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תשע״א 26.06.2011

הרב שוחט קרא לבחורים: "תתמסרו להביא את המשיח" ● גלריה

תוכנית שבת ההכנה ליום ההילולא בארגון 'ועד תלמידי התמימים העולמי' נחתמה אמש בכנס התמימים המרכזי ● במרכז: משאו המרכזי של אורח השבת, הרב עזרא-בנימין שוחט וסיכום מבצע "עמדו הכן כולכם" ● הרב שוחט נשא נאום תובעני בו קרא לתמימים להתמסר ללא לאות להביא את משיח צדקנו בפועל ממש לסיפור המלא
הרב שוחט קרא לבחורים:
(צילומים: ישעיהו ריבקין)
אמש נחתמה בכפר-חב"ד תוכנית שבת ההכנה ליום ההילולא שמארגן 'ועד תלמידי התמימים העולמי', בכנס התמימים המרכזי בהשתתפות אלפי תמימים, ראשי-ישיבות, רבנים, משפיעים ושלוחים.

את הכינוס פתח הרב ישראל-שמעון קלמנסון, חבר 'ועד הנחות בלה"ק', שדיבר על חובתם של התמימים להיות בקיאים בכל חלקי תורת הרבי. "הרבי נתן לנו אוצר יקר מכל שאין לו אח ורע בכל קנה מידה; צריכים רק להיכנס למעיין ולשאוב ממנו מלוא חופניים".

גולת הכותרת של הכנס הייתה המשא המרכזי מפי אורח השבת, הרב עזרא-בנימין שוחט, ראש -ישיבת "אור-אלחנן – חב"ד" בלוס-אנג'לס. הרב שוחט נשא נאום תובעני בו הוא קרא לתלמידי התמימים להתמסר ללא לאות להביא את משיח צדקנו בפועל ממש. 

הרב מנחם-מענדל קנלסקי, העומד בראש 'ועד תלמידי התמימים העולמי' שארגן את השבת, חתם את הכנס בהחלטה משותפת של כלל תלמידי התמימים באה"ק. "השבת היתה עילאית ומרוממת. אך הרבי לימד אותנו שכל דבר צריך 'לרדת' למעשה, ולכן אנו יוצאים מכאן עם החלטה משותפת: לכתוב ולדווח לרבי לעיתים תכופות על דברים שקורים איתנו".

בסיום הכנס התקיים טקס סיכום מבצע ההכנה "עמדו הכן כולכם" של תלמידי התמימים, שכלל הגרלה על מלגות נסיעה לחצרות קדשינו וחלוקת פרסים למצטיינים.

סיקור נרחב על אירועי השבת יבוא בהמשך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.