מערכת COL | יום י"ד אב ה׳תשס״ד 01.08.2004

יו"ר שינוי בהוד-השרון ציין בר-מצוה לפעילות חב"ד

במלאות 13 שנה לפעילות בית חב"ד בהוד השרון בהנהלת השליח הרב שמשון טל, נערך בשבוע שעבר ערב הצדעה חגיגי, באחוזת השרון בעיר, בארגון עיריית הוד השרון ובית חב"ד בעיר. את הערב הנחה השליח הרב ישראל גליס, מנהל בית חב"ד בדימונה, גיסו של הרב שמשון טל, שהזמין את סגן ראש העיר, ויו"ר מפלגת 'שינוי' בעיר, מר אלמוג בורשטיין, לשאת דברים, בשמו של ראש העיר מר חי אדיב שנבצר ממנו מלהשתתף באירוע. מר בורשטיין סיפר כי לפני שהגיע לאירוע הוא בחר לגלוש באתר האינטרנט של חב"ד, על-מנת ללמוד מקרוב על העשייה של תנועת חב"ד. מר בורשטיין שיבח את פעילות בית חב"ד, הכוללת פעילות חסד ועזרה לזולת של בית חב"ד בעיר הוד השרון בהנהלת הרב שמשון טל, וציין כי הוא "אוהב ומכבד את הרב טל".
יו
הרב שמשן טל והרב יוסף-יצחק אהרונוב
יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד, ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד הרב יוסף-יצחק אהרונוב, בא לכבד את מנהל בית חב"ד ודיבר על מפעל השליחות העולמי שיזם הרבי מליובאוויטש, מפעל שהביא לתחייה יהודית בעולם כולו.

כעת הוזמן לשאת דברים, חתן השמחה, הרב שמשון טל, שתיאר את הפעילות העניפה של בית חב"ד באמצעות מצגת: מערך שיעורי תורה, מכון בר מצווה, פעילות חסד לנזקקים וקשיי יום, פעילות עם משפחות נפגעי הטרור, מועדונים לילדים ובני נוער, פעילות בחגי ישראל בבתי הספר ובגני הילדים, פעילות בבתי אבות, ועוד. בסיום דבריו, הכריז הרב טל, כי השנה יפתח בית חב"ד ארגון 'מנה-חמה' אשר יספק אוכל לנזקקים וקשיי יום.

הרב בצלאל מעייני, מרבני העיר שיבח אף הוא את פעילות בית חב"ד, והרב זלמן נוטיק, משפיע בישיבת 'תורת אמת' בירושלים, חזר על רעיון לפרשת השבוע משיחותיו של הרבי מליובאוויטש. הרב נוטיק סיפר כי כאשר הגיע הערב להוד השרון וחיפש את בית חב"ד – "לא היה אחד בעיר שלא ידע להשיב לי, ולהדריך אותי כיצד להגיע לבית חב"ד".

במהלך הערב צפה הקהל בקטע וידאו מהרבי, בו הוא מדבר על 'יום הולדת' ועל החשיבות שבפתיחת מוסדות חדשים. את הערב הנעים הזמר החב"די ר' מנדי ג'רופי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.