מערכת COL | יום י"ט סיון ה׳תשע״א 21.06.2011

ברחובות חגגו הכנסת ספר תורה לבית הכנסת ● גלריה

ברחובה המרכזי של העיר רחובות, צעדו אמש, מאות חברי קהילת חב"ד ותושבי העיר בתהלוכת הכנסת ספר תורה, שהוכנס ברוב פאר והדר לבית כנסת חב"ד בעיר. ספר התורה שנתרם על-ידי משפחת פפר מקנדה, בהשתדלותו הרבה של המרא-דאתרא הרב מנחם מענדל גלוכובסקי  לגלריית תמונות 
ברחובות חגגו הכנסת ספר תורה לבית הכנסת ● גלריה
צילום: מאיר אלפסי

ברחובה המרכזי של העיר רחובות, צעדו אמש, מאות חברי קהילת חב"ד ותושבי העיר בתהלוכת הכנסת ספר תורה, שהוכנס ברוב פאר והדר לבית כנסת חב"ד בעיר. ספר התורה שנתרם על-ידי משפחת פפר מקנדה, בהשתדלותו הרבה של המרא-דאתרא הרב מנחם מענדל שיחי' גלוכובסקי, נכתב בהידור רב לעילוי נשמת הוריהם היקרים. באירוע נטלו חלק, רבנים ואישי ציבור, והיווה קידוש ה' גדול.

סיום כתיבת האותיות ותפילת מנחה נערך בישיבת 'דעת', אשר שוכנת ברחובה המרכזי של העיר. משם יצאה התהלוכה ברוב שירה וזמרה, כשילדי תלמוד תורה חב"ד בעיר צועדים עם לפידים מאירים בידיהם. ספר התורה החדש נישא תחת חופה בשיירה ארוכה אשר צעדה ברחובה הראשי של רחובות, כאשר כוחות הביטחון וההצלה מאבטחת את האירוע וסוגרת את הרחוב לטובת השמחה.

לאחר הריקודים ברחובה של עיר, התקיימו ההקפות, כנהוג, באולם בית הכנסת. השמחה הרבה סחפה את המשתתפים לרקוד שעות ארוכות יחד עם ספר התורה, ורק בשעה 22:30 הסב הקהל לסעודת מצוה בקומת הקרקע של בית הכנסת.

בסעודת המצוות סיפר רב הקהילה וחבר בית דין רבני חב"ד הרב מנחם מענדל שיחי' גלוכובסקי, על הקשר עם משפחת פפר ועל ההשתלשלות שהביאה לתרומת ספר התורה – בפעם השניה – על-ידי המשפחה.

לאחר מכן הוזמן רב העיר הרב שמחה הכהן קוק לשאת דברי ברכה לרגל המעמד. בדבריו, חיזק את הנאספים אודות שמירת המצוות הכתובות בספר התורה, כשבסיום, לפני שבירך את הקהל בברכת כהנים, סיפר בהתרגשות על ביקורו אצל הרבי בשנת תש"מ, אז ביקש ממנו הרבי שיברך אותו בברכת כהנים.

בסיום הארוע הזמין הרב גלוכובסקי את תורם ספר התורה לשאת דברי ברכה. מר ישראל שלמה פפר סיפר בהתרגשות על הוריו היקרים ועל החלטתו לתרום את ספר התורה לבית כנסת חב"ד ברחובות, אודות לקשר העמוק שיש למשפחתו עם הרב גלוכובסקי והעיר רחובות. כן כיבדו בנוכחותם את המעמד: סגן ראש העיר מר בנצי שרעבי, חבר מועצת העיר מר שאול ליבי, שלוחי הרבי באיזור, רבנים ואישי ציבור נוספים.

ספר התורה נתרם על-ידי מר ישראל שלמה וזוגתו חווה פפר, לע"נ אברהם חיים ורעייתו מרים רחל ע"ה פפר

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.