מערכת COL | יום י"ג סיון ה׳תשע״א 15.06.2011

מסיבת סיום חגיגית לילדי חיידר ז'יטומיר

מסיבת סיום וחלוקת פרסים ותעודות לתלמידי חיידר "ילדי מנחם" – ז'יטומיר, התקיימה השבוע ● בחיידר לומדים כעשרים ילדים כ"י, ילדי השלוחים של העיר ז'יטומיר והערים הסמוכות ● מסיבת הסיום התקיימה בבית הכנסת שבקרית החינוך שבעיר ז'יטומיר ● בכינוס השתתפו ילדי החיידר והוריהם, כיבדו את המעמד בנוכחותם השליח של הרבי לז'יטומיר הרב שלמה וילהלם, וצוות המלמדים והשלוחים  לדיווח לתמונות
מסיבת סיום חגיגית לילדי חיידר ז'יטומיר
מסיבת סיום וחלוקת פרסים ותעודות לתלמידי חיידר "ילדי מנחם" – ז'יטומיר, התקיימה השבוע. בחיידר לומדים כעשרים ילדים כ"י, ילדי השלוחים של העיר ז'יטומיר והערים הסמוכות.

כשבועיים לפני י"א ניסן יצא הת' מנחם מענדל מטוסוב, במבצע לשינון תניא בע"פ בתור מתנת יום הולדת לכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו לרגל ק"ח שנה. המבצע התקבל בשמחה על ידי הילדים ובמשך כחודשיים שיננו ולמדו ללא הרף חיילי צבאות השם מאות שורות של תניא בע"פ. ההשתתפות הערה של הילדים במבצע, גרם תענוג ונחת רב בקרב צוות המורים וההורים, שראו את הילדים מנצלים כל שעת פנאי הכדי ללמוד עוד שורה בע"פ.

מסיבת הסיום התקיימה בבית הכנסת שבקרית החינוך שבעיר ז'יטומיר, בכינוס השתתפו ילדי החיידר והוריהם.

כיבדו את המעמד בנוכחותם השליח של הרבי לז'יטומיר הרב שלמה וילהלם, וצוות המלמדים והשלוחים.

את מסיבת הסיום הנחה הת' השליח מנחם מענדל מטוסוב שמשמש כמלמד בחיידר בשנה זו. במהלך המסיבה שרו הילדים את 12 הפסוקים, צפו בוידאו משיחה של הרבי, ואמרו התהילים של הרבי פסוק בפסוק. הרב שלמה וילהלם דיבר על החשיבות של שינון לימוד תניא בעל פה תוך הבאת דברי הרבי בנושא, ושיבח מאוד את הילדים שהשתתפו בכל מרצם במבצע ועודד את הילדים להמשיך לשנן תניא בע"פ.

הת' מנחם מענדל מטוסוב הודה להורים ולמורים על שיתוף הפעולה במבצע, ובעיקר הודה לילדים על ההשקעה. בשלב זה נקראו לבימה ילד אחר ילד לקבל את הפרס המגיע לו ותעודת הוקרה. את הפרסים חילקו מלמדי הכיתות הרבנים" מנחם מענדל דבורקין, מנחם מענדל ליכטשטיין ומשה שנדרוב.

הארוע הטקס הסתיים בתפילה ובקשה שכל המבצע שבטח גרם נחת רוח רב לרבי יהיה המעשה שיכריע את הכף ויביא לעולם כולו את הגאולה האמיתית והשלימה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.