מערכת COL | יום י"ג סיון ה׳תשע״א 15.06.2011

באהלי מנחם חגגו את המסיבה המשולשת ● גלריה

הדור הצעיר של הילדים, ילדי החמד הצועדים כעת לשלבים הבאים בחייהם – הם אלו שיצעדו ראשונים לקראת הגאולה - כזאת היתה הרגשתו של כל מי שצפה בחגיגה המשולשת של ילדי חיידר אידיש חב"ד "אהלי מנחם" בביתר עילית בניהולו של הרב מנחם מענדל הכהן, שנערכה אמש ברוב פאר והדר בחצר החיידר לדיווח ולתמונות 
באהלי מנחם חגגו את המסיבה המשולשת ● גלריה
צילום: מנדי הכטמן

הדור הצעיר של הילדים, ילדי החמד הצועדים כעת לשלבים הבאים בחייהם – הם אלו שיצעדו ראשונים לקראת הגאולה -  כזאת היתה הרגשתו של כל מי שצפה בחגיגה המשולשת של ילדי חיידר אידיש חב"ד "אהלי מנחם" בביתר עילית בניהולו של הרב מנחם מענדל הכהן, שנערכה אמש ברוב פאר והדר בחצר החיידר.

עוד בטרם החל האירוע המרגש והמפואר של עשרות ילדי החמד היו השבילים המובילים אל המקום משופעים במראות חן מרגשים ומרנינים, חוט של חסד נסוך על פניהם הרכות והתמימות של הילדים בגילאי שלוש ארבע וחמש. כולם באו בליווי הוריהם וזקניהם לחגוג חגיגה משולשת: חג  תחילת  הקריאה לבני השלש, חג קבלת הסידור לבני הארבע וחג החומש לבני החמש.

***

עטורים בכתרים - כתרי ההוד צועדים בזה אחר זה חתני השמחה לקול תשואות ההורים והאורחים  ממלאים את כל המקומות באולם, וכמו שעון בסדר מופתי האות ניתן והתכנית נפתחה באמירת י"ב הפסוקים כשכל הילדים חוזרים אחרי החזנים הצעירים בנעימה אחת מילה מילה ובכך נתנו את הטון לכל האירוע.

על במה מקושטת לתפארה ניצבת המקהלה של החיידר בניצוחו של ר' שלום כינורי, מקהלה שכבר קנתה לה שם במקצועיותה ובביצועיה פותחת בשיר האל"ף-בי"ת המיוחד, המכניס את הקהל לאוירת החלק הראשון במסיבה – סיום לימוד האותיות.

נוגעת אל הלב היתה הופעתם של העוללים שצעדו בצעדים איטיים בטוחים וקצובים אל עבר הבמה. כל חטיבה ושמחתה מלווים במחנכיהם, כשכל הקהל מוחאים כף על כף להבעת שמחה והתפעלות. גם מי שנחשב לקר מזג הראה סימני התרגשות ואף הוזיל דמעה... הם כבשו את לבבות כולם. מקהלת החיידר משלימה את האוירה שנוצרה בניגון מיוחד שחובר על ידי הרב יצחק מרטון, ועובד על ידי הרב שלום כינורי.

מתוך השמחה עולים אל הדוכן המרא דאתרא של קהילת חב"ד הרב אשר לעמיל הכהן המעביר לילדים ולהורים את המסר המיוחד של השמחה המשולשת, והרב נפתלי הכהן רוט – נציג הסבים.

***

כעת מזמינים מנחי האירוע הצעירים, הת' חנוך העכט והת' קאפל נול את הרב רוט לקבל תעודה על עזרתו הרבה לחיידר במשך כל השנים מיום קומו. תעודה נוספת מוענקת ליועץ החינוכי הרב יעקב פלדמן.

סאת שמחתם של הרבנים, ההורים ובני המשפחות נתמלאה בערב זה, כאשר האבות נושאים את ילדיהם על כתפיהם מתוך שירה של שמחה ותודה..

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.