מערכת COL | יום י"ב סיון ה׳תשע״א 14.06.2011

לרגל הקיץ: רכז ארצי חדש לרשת קייטנות צעירי חב"ד

לאחר בדיקת צרכי קייטנות חב"ד ברחבי הארץ, הוחלט השנה להרחיב את הסיוע המרכזי הניתן לקייטנות, זאת באמצעות איחוד כוחות ושיתוף פעולה בין כל קייטנות חב"ד באה"ק ● לשם כך, מונה לרשת קייטנות חב"ד רכז ארצי: השליח הרב מנחם מענדל קנייבסקי, שידיו רב לו בהשתתפות בניהול קייטנות חב"ד בכפר סבא, ובריכוז הנושא בהצלחה רבה  לסיפור המלא
לרגל הקיץ: רכז ארצי חדש לרשת קייטנות צעירי חב
ארכיון: COL

כתב COL

לאור התרחבות רשת קייטנות חב"ד הארצית, ממשיכה הרשת בהתפתחות והשבוע מונה רשמית רכז ארצי חדש לרשת, השליח הרב מנחם מענדל קנייבסקי. קנייבסקי, צבר נסיון רב בשנים האחרונות בפעילות בקייטנת חב"ד בכפר סבא, ובייעוץ לקייטנות הקיץ של חב"ד בארץ, כמו גם למחנות הקיץ המיועדות לילדי חב"ד.

במסגרת תפקידו יפעל להמשיך את המגמה שהחלה בשנים האחרונות של איחוד כוחות והרחבת שיתופי הפעולה בין כל קייטנות חב"ד פעולה באופן זה תורמת במגוון תחומים: שיתוף בידע ובניסיון, חסכון גדול בעלויות באמצעות רכש והזמנות קבוצתיות, ומתן פתרונות ארציים לצרכים המתעוררים.

בשנתיים האחרונות הגיעה רשת הקייטנות בסיועו של הרב קנייבסקי, להישגים נאים בייצוג קייטנות חב"ד אל מול אמנים, אתרי אטרקציות וגופים מסחריים, וכעת מקווים ברשת הקייטנות שהפעילות תתרחב.

לפניות לרשת קייטנות חב"ד יש לשלוח מייל לכתובת: [email protected].

ל-COL נודע, כי כדי לתמוך במגמה זו נפתח בשנה שעברה פורום למנהלי קייטנות חב"ד המופעל ע"י "שלוחים נט", באמצעותו דנים מנהלי הקייטנות, בנושאים העומדים על הפרק ומסייעים איש לרעהו. לפורום הקייטנות רשומים רובם המכריע של מנהלי קייטנות חב"ד בארץ.

עוד נמסר, כי השבוע פרסם, המרכז לעזרי שליחות שע"י צעירי אגודת חב"ד, לשלוחים את קטלוג מפעלי הקיץ עבור בתי חב"ד המפעילים קייטנות או מועדוני ילדים בקיץ. 

רשת קייטנות חב"ד, היא הגדולה בישראל, והיא קנתה לה שם של הצלחה, ניסיון ומצויינות. בקייטנות משתתפים ילדים מכל גוני הקשת בישראל, והן מעניקות שלל חוויות מהנות לצד תכנים וערכים.

לפרטים נוספים ולהרשמה לקייטנות חב"ד: מוקד חב"ד *3770 או באתר חב"ד

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.