מערכת COL | יום י"א סיון ה׳תשע״א 13.06.2011

ילדי נאות לון קיבלו את התורה בשמחה ובפנימיות

מאות ילדי שכונת "נאות לון", נטלו חלק בפעילות מבורכת של בית חב"ד בשכונה, בראשות השליח הרב משה אריאל הכהן רוט, רב הקהילה בשכונת נאות לון ● במהלך יום חג השבועות, השתתפו מאות מילדי השכונה, בקריאת "עשרת הדברות" בבתי הכנסת, בסיועם המלא של גבאי בתי הכנסת. את הפעילות ליוו תלמידי התמימים מישיבת חב"ד בקרית גת, שהגיעו לסייע לשליח בפעילותו לסיפור המלא 
ילדי נאות לון קיבלו את התורה בשמחה ובפנימיות
מאות ילדי שכונת "נאות לון", נטלו חלק בפעילות מבורכת של בית חב"ד בשכונה, בראשות השליח הרב משה אריאל הכהן רוט, רב הקהילה בשכונת נאות לון.

כ-200 ילדי ה"חטיבה הצעירה" של בית הספר בנאות לון, השתתפו בכנס קבלת התורה, שנערך בערב חג השבועות, בבית הכנסת הגדול והמפואר "רבי שמעון בר יוחאי ורבי אלעזר בנו", מיסודו ובהנהגתו של איש החסד, מר שמעון אליהו גוזלן הי"ו.

את הכנס ניהל והנחה בכשרון רב, השליח הרב רוט, שריתק את הילדים בסיפורי ואגדות חז"ל על אהבת התורה, ועל מהות חג מתן תורה.

הילדים למדו על צורת כתיבת ספר תורה, תפילין ומזוזות מפיו של הסופר הנודע, הרב דוד סדי, מחשובי חסידי חב"ד בבאר שבע, שהציג בפני הילדים, יריעה של 'ספר תורה', ואף ראו את הסופר בעבודתו.

שיאו של המעמד היה, כאשר נפתח ארון הקודש, וספר התורה הוצא מן ההיכל. הילדים בלווית צוות הגננות זכו לנשק את ספר התורה בהתרגשות מיוחדת, ואמרו בצוותא פסוקי תורה ומאמרי חז"ל שנבחרו על ידי הרבי מליובאוויטש במיוחד לילדי ישראל.

בעקבות הפעילות המיוחדת נחשפו הילדים למבצע האדיר והמלכד של "ספר התורה המיוחד לילדי ישראל". הנהלת בית הספר נטלה על עצמה להביא לכך שלכל ילד במוסד, יהיה "אות בספר התורה".

בתום הפעילות הוזמנו הילדים על ידי הרב רוט, להשתתף יחד עם הוריהם במעמדי "קריאת עשרת הדברות" בחג השבועות, ואף קיבלו עלון צבעוני מהודר על "חג השבועות".

*

במהלך יום חג השבועות, השתתפו מאות מילדי השכונה, בקריאת "עשרת הדברות" בבתי הכנסת, בסיועם המלא של גבאי בתי הכנסת. את הפעילות ליוו תלמידי התמימים מישיבת חב"ד בקרית גת, שהגיעו לסייע לשליח בפעילותו.

הכינוס המרכזי בנאות לון, נערך כמדי שנה, בבית הכנסת הגדול "בית יאיר מזוז", בהשתתפות קהל רב של ילדים והורים, שמילא את היכל בית הכנסת. בפני הילדים נשאו דברים: הרב יצחק בן שימול, מנהל "גני חב"ד" בבאר שבע, והשליח הרב משה אריאל הכהן רוט.

לאחר תפילת מנחה של חג השבועות, האזין הקהל שעה ארוכה לשיעורו המרתק של השליח הרב רוט, בנושא: "מתן תורה במשנת החסידות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.