מערכת COL | יום י"א סיון ה׳תשע״א 13.06.2011

הרבנים התפלפלו בהלכה בכינוס תורה בקריות

הרב נחום זוין רבה של קרית אליהו בחיפה התפלפל בגדר ההלכתי של מצוות, תלמוד תורה, והרב אברהם אדג'יאשווילי רב בקרית אתא, ורב העדה הגרוזינית בקריות, דן בסוגיית "מצוות צריכות כוונה או לא" - במהלך כינוס תורה שהתקיים בבית כנסת המרכזי חב"ד בקריות באיסרו חג שבועות  לדיווח ולתמונות
הרבנים התפלפלו בהלכה בכינוס תורה בקריות
כינוס  תורה רב משתתפים התקיים בהיכל בית  הכנסת המרכזי חב"ד  שבמרכז  נפש חיה חב"ד ליובאוויטש  הקריות, אמש אסרו חג שבועות.

ראשון הדוברים אשר פתח בדבר מלכות היה רב קהילת בית המדרש חב"ד ק. שמואל הרב יגאל פיזם שמסר בטוב טעם מביאורי הרבי במעלתו וענינו של חג השבועות, כחג המרכזי המקשר בין פסח שלפניו לבין סוכות שלאחריו, והשפעתו על כל הימים שבינתיים.

את השיעור השני מסר  הרב נחום זוין רבה של קרית אליהו בחיפה אשר פלפל בבקיאות וחריפות בגדר ההלכתי של מצוות, תלמוד תורה וחידש שהסיוע ללמד התורה הוא חלק ממצוות תלמוד תורה.

השיעור השלישי נמסר ע"י הרב אברהם אדג'יאשווילי רב בקרית אתא, ורב העדה הגרוזינית בקריות, בסוגיית "מצוות צריכות כוונה או לא",  אשר סידר באופן ברור ומובן את השיטות השונות בסוגייה זו, ואת הנפקא מינה להלכה, והאופנים השונים והמורכבים.

בחלקו השני של הכינוס, התקיימה התוועדות "דבר מלכות" – ליל שישי ברוב עם, הרב יוסף אברהם פיזם ממשפיעי הישיבה והקהילה, בציון ימי ההולדת של הרה"ח המשפיע ר' שד"ב רייכמן, והרה"ת מ"מ פיזם שיחיו. כמיטב המסורת הוגש חמין מהביל למשתתפים בהשתדלות הרב איתן פיזם ור' דוד עמוס.

מנחה האירוע הרב יוסף א. פיזם הודה למנהל אגף הפעילות של מרכז "נפש חיה" הרב דב בער פנחס פיזם, על האירגון, ואיתו עימו להת' מאיר גבריאל בראונשטיין שיחיו על היותו הרוח החיה בארגון שיעורי התורה שבמרכז.    
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.