מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשע״א 12.06.2011

מבקר בבית חב"ד מנאלי: "תודה לחב"ד שהזכירו לי שאני יהודי"

"כמעט ונטמעתי במקדש סמוך לבית חב"ד בקורס עבודה זרה. כששמעתי את שירת "שלום עליכם" בוקעת מבית חב"ד בשבוע שעבר נזכרתי שאני יהודי, ולכאן אני שייך", כך פתח נציג המטיילים את סעודת ערב שבת האחרונה בפני 150 מטיילים אשר הסבו סביב שולחנות ערוכים בבית חב"ד מנאלי אשר ממוקם בהרי ההימליה ההודים לסיפור המלא
מבקר בבית חב
"בשם כל המטיילים שנמצאים פה אני רוצה להודות לבית חב"ד על כל מה שהם עושים למענינו, הן בשיעורי יהדות מרתקים, הן באווירה הביתית והחמימות היהודית, וכן בארוחות השישי המדהימות שאותם הוא מספק לנו בשפע רב ובאווירת שבת מרוממת".

"כמעט ונטמעתי במקדש סמוך לבית חב"ד בקורס עבודה זרה. כששמעתי את שירת "שלום עליכם" בוקעת מבית חב"ד בשבוע שעבר נזכרתי שאני יהודי, ולכאן אני שייך", כך פתח נציג המטיילים את סעודת ערב שבת האחרונה בפני 150 מטיילים אשר הסבו סביב שולחנות ערוכים בכל טוב, בבית חב"ד מנאלי אשר ממוקם בהרי ההימליה ההודים.

בית חב"ד מספק שירות למטיילים ללא הפסקה 24 שעות ביום ו-7 ימים בשבוע .
החל משיעורי תורה וחסידות מעמיקים, דרך תפילות והנחת תפילין לחברה' המטיילים, וכלה בעזרה גשמית ליהודים שצריכים אותה במקומות כאלו, וכן מפעיל מסעדה כשרה וטעימה לציבור המטיילים.

בית חב"ד רוחש בפעילות משעות הבוקר המוקדמות כאשר מתקיים שיעור חסידות ולאחר מכן תפילה במניין , ובהמשך היום בשיחות אחד על אחד עם המטיילים אשר "מחפשים את עצמם" ומוצאים את דרך המלך דרך "ישראל סבא" .....

את בית חב"ד מפעילים התמימים צביקי פליישמן ומאני הולצמאן תחת השליח הראשי להודו הרב חנוך גכטמן ובעזרתם הרבה של השלוחים לתאילנד הרב נחמיה וילהלם והרב יוסף חיים קנטור.

תודה עמוקה ניתנת לרב משה קוטלרסקי סיו"ר המל"ח שלקח את הבית חב"ד תחת חסות המרכז לעניני חינוך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.