מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשע״א 12.06.2011

ילדי כפר-חב"ד מחנכים את הילדים ברחבי הארץ ● מיוחד

מה עוד לא נאמר על מהפכת האור שמתחוללת בכפר-חב"ד. צבא ה'פנסאים' הצעיר פתח במסע מרשים תחת הכותרת "מאירים את העולם על-ידי לימוד התורה" - לקראת יום ההילולא ג' בתמוז. בלעדי: החוברת המלאה - להורדה  לסיפור המלא
ילדי כפר-חב
מה עוד לא נאמר על מהפכת האור שמתחוללת בכפר-חב"ד. צבא ילדים צעירים פתח במסע מרשים תחת הכותרת "מאירים את העולם על ידי לימוד התורה".

לקראת יום ההילולא ג' תמוז, במפקדת ה'פנסאים' שע"י תלמידי ישיבת תות"ל המרכזית בכפר-חב"ד יצאו במבצע הכנה אדיר מימדים שכותרתו "מאירים בחברותות".

במסגרת המבצע, כל 'פנסאי' מהכפר שיתף 'פנסאי' נוסף מרחבי הארץ בתכנית הלימודים המיוחדת. יחד יצרו הילדים את מעצמת האור הגדולה אליה יהו שותפים בסוף המבצע קרוב לאלף ילדים – כשביניהם רבים מילדי השלוחים, המאירים כל פינה בארץ הקדושה. דעם רבינ'ס קינדער מתכוננים ליום ההילולא!

מאות תגובות נלהבות התקבלו בימים האחרונים מהורים, מחנכים, מנהלי בתי-ספר ושלוחים רבים שהודו נרגשות על התכנית הנפלאה, שלראשונה, מכינה את הילדים בצורה רצינית ותוכנית ליום ההילולא.

ה'פנסאים' משננים מאות דפי גמרא ושיחות של הרבי העוסקות בענייני משיח והגאולה, כאשר בכל שבוע מקבלים החיילים מכל ארץ הקודש חוברת מיוחדת המקיפה נושא שונה מתורת הרבי ודפי גמרא הנלמדים. לאחר שינון החומר יחד עם ה'חברותא', מתקשרים ממפקדת הפנסאים בכדי לבחון את ידיעת הילדים בחומר הלימודים.

בימים הקרובים יותקן בכפר-חב"ד מכשיר מיוחד – 'הפנסומט'. זוהי מכונה אוטומטית, דרכה יצפו הפנסאים באמצעות כרטיסים מגנטיים שהונפקו עבורם במספר הנקודות שלהם במבצע, ובמשימות אותם עליהם לבצע.

לקראת ג' תמוז, יתכנסו מאות ה'פנסאים' וחיילי צבאות ה' מכל ארץ הקודש למעמד אדיר בכפר חב"ד שיחתום את המבצע הגדול. הגרלת ענק תתקיים במעמד ובה יזכו הפנסאים בכרטיסי נסיעה לרבי ליום ההילולא, בזכויות השתתפות במחנות הקיץ הקיימים באה"ק, ובאלפי ספרים ומתנות שונות.

תכנית הפנסאים מתקיימת הודות לשתדלנותו הנמרצת של העסקן החסידי הרב שמעון רבינוביץ' חבר ועד כפר-חב"ד.

להורדת החוברת - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.