מערכת COL | יום י"ב אב ה׳תשס״ד 30.07.2004

רבני 'פיקוח נפש' נגד ח"כ הרב ישראל אייכלר

ראשי עמותת הרבנים "פיקוח נפש" הגיבו היום בתדהמה על דברי ח"כ הרב ישראל אייכלר מיהדות התורה (כפי שפורסמו בתקשורת) "כי, החכי"ם החרדים יעלו את הנתונים של צוות המו"מ לכניסה לקואליציה, בפני מועצת גדולי התורה, שיבחנו האם ההתנתקות תביא למניעת שפיכות דמים...". "האם לא די לנו בשפך הדמים הנורא של הסכמי אוסלו בכדי לאלף בינה את חבר הכנסת הנכבד", כותבים הרבנים הרב יוסף גרליצקי, הרב דוד מאיר דרוקמן והרב יעקב יוסף, "והוא עדיין תוהה ומעלה אפשרות אבסודרית-אוילית שגירוש אנשים נשים וטף מבתיהם יביא את המרצחים הברברים על סיפוקם? הרב דוד-מאיר דרוקמן, השוהה בכינוס המחנכים בניר-עציון, אמר בשיחה ל-COL, כי "אוי לאותו בית מדרש אשר ייבנה מתקציבים שיבואו בתמורה להצבעה בעד גירוש יהודים. אוי לאותה בושה אוי לאותה כלימה"!
רבני 'פיקוח נפש' נגד ח
תוהה ומעלה אפשרות שגירוש אנשים מבתיהם יביא את המרצחים על סיפוקם?
דבריו אלו של הרב אייכלר מלמדים, שעדיין יש לחכי"ם החרדיים ספק, האם גירוש יהודים מגוש קטיף תגרום לשפיכות דמים, כאשר כל פוסקי ההלכה וגדולי התורה מכל החוגים, כבר הביעו את דעת התורה ואת עמדת ההלכה בשולחן ערוך, הקובע חד משמעית כי מסירת חלקים מארץ ישראל לאויבים משמעותה – הפקרת חיי העם היהודי היושב בציון ותגרום באופן ישיר לפיקוח נפש. גם הגאון הרב עובדיה יוסף בדרשתו בבית הכנסת של היזדים לפני כחודשיים, קבע חד משמעית "

...אני רואה בתוכנית ההתנתקות סכנה, פיקוח נפש, תקדים מסוכן מאוד...חייבים להצביע נגד התוכנית, היא פסולה בתכלית הפסילה, זה פרס לטרור...לכן מצוה להודיע בראש חוצות: אסור להצביע בעד תוכנית הבריחה". "האם לא די לנו בשפך הדמים הנורא של הסכמי אוסלו בכדי לאלף בינה את חבר הכנסת הנכבד", כותבים הרבנים הרב יוסף גרליצקי, הרב דוד מאיר דרוקמן והרב יעקב יוסף, "והוא עדיין תוהה ומעלה אפשרות אבסודרית-אוילית שגירוש אנשים נשים וטף מבתיהם יביא את המרצחים הברברים על סיפוקם?.

הרבנים קוראים לרב אייכלר: ידידנו הרב אייכלר, נשלחת לכנסת כדי לקדש שם שמים ולא לגרש יהודים מבתיהם מה שיגרום לשפיכות דמים של היושבים בציון מידם של אלו שיתיישבו במקומם (היו לא תהיה).
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
2.
הרב אייכלר מפשל
י"ב אב ה׳תשס״ד
הרב אייכלר עושה פשלות
5.
קונה עולמו
י"ד אב ה׳תשס״ד
ר' אייכלר יש קונה עולמו בשעה אחת חזור בך וקדש שם שמים ולגבי תקציבים רווח והצלה יבוא ממקום אחר
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.