מערכת COL | יום ז' סיון ה׳תשע״א 09.06.2011

לראשונה: כינוס איזורי גם לילדי השלוחים ● תמונות

בשבת האחרונה, לצד הכינוס האיזורי השנתי לשלוחי הרבי במערב ארה"ב שנערך בעיר דנבר שבקולרדו, התקיים כמין 'מיני כינוס' עבור ילדי השלוחים. מיזם זה שנערך לראשונה בתולדות הכינוסים האיזורים הינו פרויקט מטעם הארגון 'אח שלי' של 'המרכז לענייני חינוך' ובשיתוף פעולה עם בית חב"ד קולרדו, שנועד לתת ככל שניתן לאותם ילדים בכדי לשפר בהם את תחושת הגאווה והביטחון כצעירים בשליחות הרבי, וכן דחיפה רוחנית בכל הקשור ליידישקייט  לסיפור המלא 
לראשונה: כינוס איזורי גם לילדי השלוחים ●  תמונות

בשבת האחרונה, לצד הכינוס האיזורי השנתי לשלוחי הרבי במערב ארה"ב שנערך בעיר דנבר שבקולרדו, התקיים כמין 'מיני כינוס' עבור ילדי השלוחים.

מיזם זה שנערך לראשונה בתולדות הכינוסים האיזורים הינו פרויקט מטעם הארגון 'אח שלי' של 'המרכז לענייני חינוך' ובשיתוף פעולה עם בית חב"ד קולרדו, שנועד לתת ככל שניתן לאותם ילדים בכדי לשפר בהם את תחושת הגאווה והביטחון כצעירים בשליחות הרבי, וכן דחיפה רוחנית בכל הקשור ליידישקייט.

התוכנית כללה תפילה חסידית, סעודות שבת גדושים בשירי קעמפ מוכרים, מפגשי לימוד ושעות של התוועדויות מלאי תוכן. במוצאי שבת נערך כמין באנקעט מיוחד במהלכו נהנו הילדים מסעודת מלווה מלכה חלבית, יחד עם מכירה סינית שכללה ספרים, תמונות של הרבי, מצלמות וידאו ואייפוד.

"לאורך כל השבת היה ניתן להרגיש את אווירת האחדות", מספר הת' יוסי דנבורג שיחד עם חברו לספסל הלימודים ב-770 הת' דוד קוטלרסקי, דאגו להצלחתו של השבתון המיוחד עבור הילדים. "התוצאות של ההתוועדויות הינם יוצאים מהכלל. כל אחד מהשלוחים הצעירים קיבל על עצמו החלטה טובה כשהם מחזקים את הקשר בן אחד לשני".

"זה היה תענוג לראות את אותם ילדים צעירים מתוועדים יחד עם חבריהים", אומר הרב משה קוטלרסקי מ'מהמרכז לענייני חינוך'. "המפגש שלהם עם ילדי שלוחים אחרים נותן להם תחושה חזקה של גאווה, ונותן להם חיות כשהם חוזרים למקום השליחות שלהם".

הכינוס האיזורי של שלוחי מערב ארה"ב, שקיבץ אליו שלוחים מאיזורים מרוחקים כגון איווה, אוקלוהומה, וויומינג ואלסקה נערך על רקע נופיה המרהיבים של העיר דנבר. המארחים, משפחות השלוחים אנגל וווילהלם, שעבדו יד ביד עם 'משרדי הכינוס' של 'מרכז' בכדי להבטיח את ההצלחה המקסימלית של שני הכינוסים, עבור השלוחים ועבור תוכנית 'אח שלי' לילדי השלוחים.

"זו הייתה השבת החוויתית ביותר בחיי", אומר לוי, בן התשע. "זה היה מגניב לפגוש כל כך הרבה ילדים כמוני, זה היה כיף ואני מחכה כבר לשנה הבאה".

"המשימה שלנו היא לעזור לשלוחים בכל הקשור לחינוך ילדיהם", אומר הרב מנדי שאנוביץ, מנהל ארגון 'אח שלי'. אנחנו מאושרים מאוד מהתגובות הנלהבות שקיבלנו עד עתה, ואנחנו עושים הכל בכדי לדאוג לעוד תוכניות ואירועים כגון אלו בעתיד".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.