מערכת COL | יום ה' סיון ה׳תשע״א 07.06.2011

הושלמה היערכות כולל חב"ד לקבלת עולי הרגל

רבבות עולי הרגל הפוקדים את שריד בית מקדשנו בחג השבועות – יזכו גם השנה, כמיטב מסורת ארוכת שנים, ליהנות מ"קידושא רבא" שעורך ארגון החסד כולל חב"ד ברחבת הכותל המערבי  לסיפור המלא 
הושלמה היערכות כולל חב
רבבות עולי הרגל הפוקדים את שריד בית מקדשנו בחג השבועות – יזכו גם השנה, כמיטב מסורת ארוכת שנים, ליהנות מ"קידושא רבא" שעורך ארגון החסד כולל חב"ד ברחבת הכותל המערבי.

ממש כנקדימון בן-גוריון בשעתו, שדאג להכנת בורות מים-קרים משיבי-נפש לכל עולי הרגל שנהרו אל בית המקדש – כך גם כיום, כולל חב"ד מציע שתיה-קרה ומיני תרגימא בפני המוני עמך בית ישראל הגומעים ברגליהם את רחובות ירושלים ובבואם למקום הקודש והמקדש בעיצומו של חג השבועות – ממתינה להם "ערכה אישית" משיבת נפש.

הפעילות מתקיימת בשיתוף הקרן למורשת הכותל המערבי, בסיוע רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ שליט"א. לשירות רבבות עולי הרגל מוצבים עשרות "עמדות קידוש" בהן ניתן לקדש על היין, ומחולק שפע של שתיה קרה ו'מזונות' באריזה אישית מכובדת.

השנה, מוקדשת הפעילות לעילוי נשמת ר' יעקב בן אליהו ורחל כהן ז"ל, ולע"נ יעקב יוצל בן אהרן זאב שייפר ז"ל, ולע"נ יצחק בן ר' משה יחזקאל ז"ל, ולע"נ ר' משה מאניס בן ר' יעקב יצחק ז"ל.

מנהל כולל חב"ד הרב שלום דוכמן משבח באוזננו את שיתוף הפעולה ההדוק שמאפשר את הצלחת הפרויקט המורכב. "כולל חב"ד מאייש את המקום בצוות נרחב הדואג לכל פרט בפעילות, אך להצלחה שותפף הצוות הנפלא והיקר של הקרן למורשת הכותל – הם קשובים לפניותינו, נרתמים בשמחה לסייע בתחומים הלוגיסטיים וכל בעיה המתעוררת בדרך זוכה מיד לפתרון מהיר ויצירתי – תודתי נתונה לרב הכותל ואנשיו על הירתמות מיוחדת ויוצאת דופן, למען הציבור".

אמש סיים הצוות הלוגיסטי של כולל חב"ד לארוז את 15,000 המנות האישיות שיחולקו לקהל העצום בבוקרו של חג השבועות. חלוקה באריזה-אישית, מאפשרת נטילת 'צידה לדרך' וכך גם כאשר השמש קופחת יוכלו עולי-הרגל לעצור, ללגום שתייה קרה, לנוח, לטעום מהעוגות המשובחות ולאזור כוח להמשך הדרך עד לביתם.
גם "מזון לנפש" יש באריזה המהודרת: על השקית החיצונית הודפסה קריאת קודש של הרבי, אודות חשיבות הדאגה לכך שכל אחד ואחת מעם ישראל, אנשים נשים וטף כולל תינוקות רכים, יגיעו לבית הכנסת ל"קבלת התורה" ושמיעת עשרת-הדיברות. המסר החשוב יופץ אל כל קצות העיר, בקשת הרבי מגיעה כך לכל מקום אפשרי...

על מלאכת ההכנה המאומצת וריכוז הפרויקט כולו, ניצח במיומנות רבה איש כולל חב"ד ר' חיים בלוי כשעמו ר' שמואל מנדלסון וזכות הרבים תלוי בהם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.