מערכת COL | יום ב' סיון ה׳תשע״א 04.06.2011

מה עשה השליח מפלורידה ביום ירושלים בישיבת מרכז הרב?

מה עשה שליח חב"ד בפלורידה הרב שלום בער ליפסקר, לצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בחגיגות יום ירושלים שנערכו בישיבת מרכז הרב בירושלים?  לדיווח ולתמונות  
מה עשה השליח מפלורידה ביום ירושלים בישיבת מרכז הרב?
צילום: עמוס בן גרשון, לשכת העיתונות ממשלתית

ארצות הברית ואירופה לוחצות על חלוקת ירושלים, אבל ראש הממשלה שיגר מסר חד: בתום דברים שנשא בעצרת יום ירושלים שנערכה בישיבת "מרכז הרב" בבירה, בירך בנימין נתניהו את הנוכחים ב"חג שמח" ואז קרא "לשנה הבאה בירושלים הבנויה יותר". מאות המשתתפים בעצרת הגיבו לקריאה במחיאות כפיים סוערות.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בעצרת "בישיבת הממשלה יש מנהג מגונה שהשרים באים וקוראים קטעי עיתונות ומתעדכנים בכל מיני חדשות ויש שר אחד שקורא בספר התנ"ך, זה שר המשפטים יעקב נאמן, עבורו עבודה ציבורית היא מקודשת ויש לו שני ספרים שהוא קורא בהם ומדי פעם חולק איתי - תנ"ך ותלמוד, ולכן אני שמח להיות כאן עימו ועם תלמידי חכמים אחרים".

"אני רואה את תפקידכם סיירת של תורה, יש פה כמה שהיו, שיהיו בסיירות אחרות, ובדומה לתפקידה של הסיירת בצבא ההולכת לפני המחנה כך גם אתם הולכים לפני המחנה כדי להאיר את דרכו", אמר נתניהו.

לצידו של נתניהו ישבו על הבמה: הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, רבה של תל אביב הרב ישראל מאיר לאו, יו"ר הכנסת רובי ריבלין, שר המשפטים יעקב נאמן, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ח"כ אורי אורבך, ח"כ מיכאל בן ארי, ולצידם שליח חב"ד בפלורידה הרב שלום בער ליפסקר, מייסד בית הכנסת "בל הארבור" בפלורידה.

ל-COL נודע כי הרב ליפסקר, שאף נשא דברים באירוע, הוזמן לאירוע על ידי ידידי מוסדות חב"ד בפלורידה, התומכים גם בישיבת "מרכז הרב" בירושלים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.