מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשע״א 29.05.2011

רמות: אלפי ילדים הורידו את בית המקדש למטה ● גלריה

מספר שיא של משתתפים בתהלוכת ל"ג בעומר ברמות השנה: הכינוס שהתקיים בפעם הראשונה על כביש כיסופים שנחסם לתנועה, התחיל באמירת 12 הפסוקים. בכל פסוק מ 6 הפסוקים הראשונים עלו הפסוקים כמה מטרים עם הבמה וב 6 הפסוקים האחרונים ירדה הבמה עם תמונה גדולה של בית המקדש שאותו 'הורידו' הילדים ע"י תפילותיהם לסיפור המלא
רמות: אלפי ילדים הורידו את בית המקדש למטה  ● גלריה

מספר שיא של משתתפים בתהלוכת ל"ג בעומר ברמות השנה.

ילדי רמות ד' ג' וב' הגיעו באוטובוסים וילדי רמות א' שהגיעו בכוחות עצמם התאספו לתהלוכה ברחוב הרי טרומן. 80 מדריכים ומדריכות מישיבת אור יהודה תורת אמת מעיינות, תיכון בית חנה ומכון שושנה ארגנו את הילדים בקבוצות ומשם יצאו בתהלוכה שבראשה צעדה תזמורת תופים ודגלנים של ילדי תלמוד תורה חב"ד רמות בהדרכת הת' לוי אבצן, ובלויווי בובות יהדות ע"י התמ' מנחם זוננפלד וברלה שץ, וליצנים מישיבת מעיינות. בזמן התהלוכה התקיימה תחרות בין הקבוצות על צעידה יפה ואמירת פסוקים ע"י השופט ר' שמריהו לרנר (זכתה קבוצת תניא בנים). התהלוכה הגיעה לרחוב כיסופים שם התקיים הכינוס ליד המרכז המסחרי.

הכינוס שהתקיים בפעם הראשונה על כביש כיסופים שנחסם לתנועה,  התחיל באמירת 12 הפסוקים. בכל פסוק מ 6 הפסוקים הראשונים עלו הפסוקים כמה מטרים עם הבמה וב 6 הפסוקים האחרונים ירדה הבמה עם תמונה גדולה של בית המקדש שאותו 'הורידו' הילדים ע"י תפילותיהם.

תכנית הכינוס כללה: שירי ל"ג בעומר עם ר' ישראל ליפסקר, טקס 'חלאקה' לילד לוי"צ שץ, הצגה 'סוד האוצר של רשב"י', חלוקת ספרון חדש לילדים, הגרלת פרסים גדולה והופעה של הילד הזמר מידד טסה.
הכינוס התקיים בשעה 7:00 בערב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.